دانلود کلیپ توهین جنجالی حاج منصور ارضی در بدون تعارف ۲۰:۳۰

  • ۲۰:۳۰
دانلود فیلم گفتگوی جنجالی حاج منصور ارضی در بدون تعارف 20:30

دانلود فیلم گفتگوی جنجالی حاج منصور ارضی در بدون تعارف ۲۰:۳۰


دانلود فیلم گفتگوی جنجالی حاج منصور ارضی مداح اهل بیت در برنامه بدون تعارف اخبار ۲۰:۳۰ که در تاریخ ۱۶ مهر ۹۵ صورت گرفت را به همراه جزئیات و واکنش ها آورده ایم.

برنامه «بدون تعارف» خبر بیست و سی، در جمعه این هفته با حضور مداح محترم اهل بیت علیهم اسلام حاج منصور ارضی برگزار شد. حاج منصور در این برنامه در مواجه با این سؤال که: «انتقادات حاج منصور گاهی آن قدر شدید است که می توان گفت انتقاد نیست ناسزا است»، این روش رفتاری خویش را برگرفته از سیره امام حسین علیه السلام دانست و با بیان جمله «یابن الدعیه» از امام حسین، ناسزاگویی را به آن حضرت نسبت داد.

عضو ناظر مجلس در هیأت نظارت بر صدا و سیما در پی اظهارات یکی از مداحان مشهور در رسانه ملی گفت: حتماً شورای نظارت بر صدا و سیما به این مسأله ورود کرده و رسیدگی می‌ کند.

غلامرضا کاتب با بیان این مطلب، اظهار کرد: تفکری که با اعتقادات مردم بازی کند و موجب جریحه‌ دار شدن شود یقیناً‌ باید با آن افراد برخورد شده و اجازه ندهند که اینگونه تفکرات دینی مردم مورد خدشه و سوال قرار گیرد.

وی افزود: این مسأله تنها در مورد اسلام نیست بلکه شامل سایر ادیان هم می‌ شود که هر کسی باید نسبت به دین خود احترام بگذارد. البته ما مسلمان هستیم و نباید اجازه دهیم به تفکرات دینی مردم توهین و بی‌ احترامی شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس، خاطرنشان کرد: حتماً شورای نظارت بر صدا و سیما به این موضوع ورود می‌ کند و اگر چنین مسأله‌ ای اتفاق افتاده باشد باید عذرخواهی کنند.

دانلود فیلم



فیلم توهین مداحی که در تلویزیون گفت امام حسین هم فحش می داد

فیلم توهین مداحی که در تلویزیون گفت امام حسین هم فحش می داد

فیلم توهین مداحی که در تلویزیون گفت امام حسین هم فحش می داد

توهین مداحی

دانلود فیلم توهین مداح معروف کشور که در تلویزیون گفت امام حسین (ع) هم فحش می داد باعث واکنش هایی شده است که آیت‌ الله سید عباس حسینی قائم‌ مقامی یک استاد حوزه و دانشگاه در واکنش به اظهارات توهین‌ آمیز یک مداح مشهور که شب گذشته از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، آیت‌ الله سید عباس حسینی قائم‌ مقامی گفت: قطعه فیلمی از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد که باید به آن گریست. در این فیلم ساحت اهل بیت توسط یک مداح که بیش از ۴۰ سال است می‌ شناسمش مورد جسارت قرار گرفت. این بنده خدا فردی متدین و سرشناس و خالص است و خیلی از حرف‌ هایی که به وی نسبت می‌ دهند به او نمی‌ چسبد اما به مفهوم واقعی کلمه، بی‌ سواد است.در این فیلم مصاحبه‌ گر به وی می‌ گوید گاهی شما در جلسات خود انتقاد می‌ کنید، که وی پاسخ می‌ دهد بله، بعد از او می‌ پرسد شما در جلسات خود فحش هم می‌ دهید؟ این مداح بی‌ سواد جواب می‌ دهد بله خود امام حسین (ع) هم فحش می‌ داد.این سخن در ایام ماتم و سوگواری اباعبدالله بیان شد آیا مراجع و مدعیان دینداری این فیلم را ندیدند؟ چرا هیچ واکنشی از خود نشان ندادند؟ آیا حاج اکبر ناظم و حاج مرشد و آقای شجاعی اینگونه بودند؟ به کجا می‌ رویم؟ چرا از هیچ‌ جا صدایی بلند نشد؟

وی ادامه داد: آیا اباعبدالله ناسزا می‌ گفت و فحش می‌ داد و حُر فرمانده لشکر یزید ناسزا نمی‌ گفت؟ این تناقض چطور قابل توجیه است؟ حر چون در برابر امام ادب کرد اهل نجات شد و ارتقاء پیدا کرد؛ آن وقت امام حسین (ع) ناسزا می‌ گفت؟ تصور این حرف هم سخت و شرم‌ آور است. اگر بنده و امثال بنده نسبت به این توهین واکنش نشان ندهیم و اعتراض نکنیم لباسمان را باید آتش زد و امام زمان (عج) این کار را می‌ کنند و با هیچ فردی مدعی هم شوخی ندارند


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan