اظهار نظر های جنجالی اکبر عبدی درباره فراستی و شریفی نیا در برنامه خوشا شیراز | حاشیه های تلویزیون ایران

  • ۰۱:۳۷


فیلم حرف های جنجالی اکبر عبدی درباره فراستی و شریفی نیا



فیلم حرف های جنجالی اکبر عبدی درباره فراستی و شریفی نیا


دانلود فیلم حرف های جنجالی اکبر عبدی درباره محمدرضا شریفی نیا و مسعود فراستی که امروز جمعه ۳۰ مهر ۹۵ در برنامه خوشا شیراز سید علی ضیا گفته است را قرار داده ایم.

اکبر عبدی با حضور در برنامه «خوشا شیراز» از بدهی ۲۰ ساله فراستی به خود و از نقش شریفی‌ نیا در عقد قرارداد با بازیگران فیلم «اخراجی‌ ها» گفت.

اکبر عبدی در این برنامه در پاسخ به سوال علی ضیا مبنی بر رابطه نه چندان خوب خود و شریفی نیا گفت: «ما برای فیلم «اخراجی‌ ها» ۴۰ میلیون تومان قرارداد بستیم که شریفی نیا قرارداد ما را به ۳۰ میلیون کاهش داد، بعد از مدتی ما متوجه شدیم که به عوامل گفته من قرارداد‌ها را کم می‌ کنم در صورتی که شما به من درصدی بدهید و از بغل آن درصدها توانست یک خانه خوب در یک محل خوب بخرد. اما اینکه او قسم می‌ خورد که این کار ها را نکرده است، آدم را اذیت می‎ کند.»

این بازیگر در ادامه درباره مسعود فراستی نیز گفت: «من مطمئن هستم که آقای فراستی گاهی اوقات خیلی از فیلم‌ ها را ندیده نقد می‌ کند. در ضمن فراستی ۲۰ سال پیش در منطقه شهرک قدس می‌ خواست خانه بخرد، ۱۰۰ هزار تومان از من گرفت و هنوز پس نداده است، شنیده‌ ام که الان در کرج کافی شاپ هم زده است. حالا که وضع مالی خوبی دارد، صد هزار تومان من را نسبت به پول امروز پس بدهد و هرچه قدر هم که خواست نقش‌ هایی را که ما بازی می‌ کنیم، نقد کند.»

سپس عبدی گفته فریدون جیرانی مبنی بر خواب ماندن و نرسیدن به صحنه فیلمبرداری را رد کرد و گفت: «این یک دروغ خیلی بزرگ است و آقای جیرانی اگر این‌ها را می‌ گوید باید اینکه پول من را با یک سال تاخیر داد را هم بگوید.»



مطالب مزتبط با موضوع


اکبر عبدی که مدتی‌ است از بیماری کلیوی رنج می‌برد، از چند روز گذشته برای انجام عمل پیوند در بیمارستان بستری شد و طبق اخبار به دست آمده توسط برخی از خبرگزاری‌ها عمل پیوند کلیه وی موفقیت‌آمیز بوده است. حال بعد از حضور خبرنگار ما در این بیمارستان و  جویا شدن  از حال این بازیگر به این نتیجه رسیدیم که طبق اخبار منتشر شده پیوند کلیه کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و دکتر متخصص این کار عمل را رضایت بخش خواند.

گفتنی است؛ به جز خانواده درجه یک عبدی فرد دیگری اجازه ملاقات با او را ندارند و بعد از گذشت 15 روز به داخل بخش منتقل خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در عین اینکه عمل پیوند کلیه با موفقیت انجام شده صحبت کردن با او بسیار مشکل و یا ناممکن است و به خاطر حساسیت بالای عمل پیوند، کسی حق صحبت و یا ورود ندارد. با توجه به آخرین وضعیت جسمانی، این بازیگر تا چند ماه آینده نمی‌تواند در پروژه‌ای نقش‌آفرینی کند.
 
هم اکنون فیلم «رسوایی 2» با بازی اکبر عبدی در حال اکران است.

اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است که در فیلم‌های ماندگاری مختلفی بازی کرد که از جمله می‌توان به «اجاره‌نشین‌ها»، «هنرپیشه»،«آدم برفی» و.... اشاره کرد و از جمله سریال‌های ماندگارش هم «باز هم مدرسه‌ام دیر شد» بود.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan