دانلود کامل فیلم جنجالی و بدون مجوز عصبانی نیستم( بدون سانسور) | ساخته رضا درمیشیان

  • ۱۸:۰۷

فیلم عصبان نیستم با لینک متقیم دانلود نسخه کم حجم

دانلود فیلم عصبانی نیستم با لینک مستقیم
دانلود فیلم جدید عصبانی نیستم با کیفیت عالی و حجم کم 
دانلود نسخه کم حجم فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی علی عطشانی
دانلود فیلم عصبانی نیستم با سرعت بالا
عصبانی نیستم محصول ۱۳۹۲
لینک دانلود فیلم عصبانی نیستم بعد از پخش اضافه خواهد شد

دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود فیلم عصبانی نیستم

نام فیلم : عصبانی نیستم
کارگردان : علی عطشانی
موضوع : اجتماعی
فرمت : MKV + MP4
محصول : ایران
حجم : مگابایت
مدت زمان : ۹۰ دقیقه
سال ساخت : ۱۳۹۲
بازیگران : باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضامیرآقا ، تینو صالحی، رضا کولغانی، وحیدقاضی زاهدی، عباس جمالی، امین میری ،مرجان قمری، سجاد تابش، احمد یاوری، پژمان کاشفی ، محمد کارت، میناکریمی جبلی، حامد شیخی، مهران میرزایی، اکبر لطیفی، سام رجبی، شیما بختیاری، کیارش خداشناس ، مهدی رودافشانی ، امید محمدزاده، جواد جوینده میرزا…

خلاصه داستان : فیلم عصبانی نیستم نوید جوان شهرستانی ساکن تهران تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا شرایط مساعدی را برای ازدواج با ستاره پیدا کند.

_________________________________________________
دانلود فیلم عصبانی نیستم با کیفیت عالی
down لینک مستقیم / لینک کمکی (uploadboy) لینک دانلود بعد از پخش اضافه خواهد شد
1_chart_pie حجم : ۰۰ مگابایت




فیلم جنجالی عصبانی نیستم بدون مجوز در حال پخش شدن و دانلود

فیلم جنجالی عصبانی نیستم بدون مجوز در حال پخش شدن و دانلود

فیلم جنجالی عصبانی نیستم بدون مجوز در حال پخش شدن و دانلود

فیلم جنجالی عصبانی نیستم

دانلود فیلم توقیف شده و جنجالی ایرانی عصبانی نیستم ساخته رضا درمیشیان بدون مجوز در اینترنت و در نقاطی از شهر تهران در حال توزیع است.

در حالی دی‌ وی‌ دی فیلم «عصبانی نیستم» به صورت رایگان و غیرمجاز در نقاطی از سطح شهر تهران بین شهروندان توزیع می‌ شود که با گذشت سه سال از تولید این فیلم، هنوز سرنوشت اکران آن مشخص نیست.

یکی از پخش‌ کنندگان دی‌‌ وی‌ دی غیرمجاز این فیلم، از پاسخ به سئوالی درباره چگونگی به دست آوردن نسخه‌ ای از این فیلم امتناع کرد و گفت: «فقط برای یک چیز این کار را می‌ کنم. فیلم سینمایی ساخته می‌ شود تا دیده شود نه اینکه در انبار خاک بخورد.»

نسخه دی‌ وی‌ دی توزیع شده از این فیلم سینمایی، کیفیت صدا و تصویر بسیار پایینی دارد و بدون آرم و برچسب، به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

فیلم جنجالی عصبانی نیستم بدون مجوز در حال پخش شدن و دانلود

فیلم جنجالی عصبانی نیستم بدون مجوز در حال پخش شدن و دانلود

روی این دی‌ وی‌ دی غیرمجاز، این جمله‌ ها نوشته شده است: «این فیلم از نظر ارشاد مردود است و به هیچ‌ وجه در سینما اکران نمی‌ شود، تبلیغ دهان به دهان، توصیه به دوستان و تکثیر. کلیه خسارت این فیلم پرداخت شده است.»

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم»، داستان دانشجوی ایرانی ستاره‌ دار و اخراجی را روایت می‌ کند که برای فراهم کردن شرایط زندگی در رویارویی با بی‌ اخلاقی‌ های جامعه با خود تمرین می‌ کند تا عصبانی نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌ اش را از دست ندهد.

این فیلم که به صورت غیرمستقیم به وقایع سال ۱۳۸۸ می‌ پردازد، در زمان اکران در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۲ نیز با مشکل سانسور مواجه شد و با ۱۷ دقیقه سانسور و حذف پایان فیلم سرانجام به نمایش درآمد.

اکران فیلم «عصبانی نیستم» در جشنواره فیلم فجر به قدری سروصدا کرد که نهایتا با نامه کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۳، از اکران عمومی جاماند و سرنوشت پخش آن به زمان نامعلومی موکول شد.

تا سال جاری چندباری زمزمه‌ هایی برای اکران فیلم «عصبانی نیستم» شنیده شد، که هربار با تکذیب، فرصت پخش در سینماها از این فیلم گرفته می‌ شود.

این فیلم در سی‌ و دومین جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر تهران، در شش رشته کاندیدا شده و در شصت‌ و چهارمین دوره جشنواره فیلم برلین نیز حضور یافته بود.

نوید محمدزاده، باران کوثری، رضا بهبودی، میلاد رحیمی، امیررضا میرآقا، میثاق زارع، رضا کولقانی و محمد کارت بازیگران فیلم سینمایی هستند. «عصبانی نیستم» دومین ساخته رضا درمیشیان پس از فیلم سینمایی «بغض» است و فیلم سوم او یعنی «لانتوری» به تازگی اکران شد.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan