همه چیز درباره فیلم روزی روزگاری در آنتالیا شبکه جم | معرفی سریالهای جدید جم تی وی

  • ۲۲:۵۷

روزی روزگاری آنتالیا

این فیلم داستان پنج دوست صمیمی است که پس از اتمام دوره خدمت سربازی، برای نخستین بار خروج از کشور را با سفر به آنتالیا تجربه می‌کنند. آنها در هتلی مجلل با مواردی روبرو می‌شوند که تا کنون تجربه نکرده بودند. این 5 نفر شخصیت‌هایی بسیار متفاوت دارند و در عین حال هرکدام در رشته‌ای موفق بوده‌اند. متخصص کامپیوتر، رپر، بازاری و ...در این بین 5 دختر ایرانی نیز وارد همان هتل می شوند که این ورود با تلاش پسرها برای برقرار کردن رابطه به آنها همراه است.تلاش‌هایی که در برخی اوقات نسنجیده و خنده‌دار است!ولی ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود! عمه خانم هم جوانی‌اش گل کرده و با یک هنرپیشه معروف در همان هتل قرار ملاقات گذاشته است. حضور پسرها، دخترها، عمه خانم و فیلمبرداری از یک صحنه «قتل» در هتل، زمینه‌ساز ماجراهایی جذاب است که در آینده‌ای نزدیک خواهید دید.



شبکه جم یک سریال جدید خود را معرفی کرده که «روزی روزگاری آنتالیا» نام دارد و کارگردان جدیدی غیر از مهدی مظلومی دارد: آتیلا پاکنهاد.

درباره این فیلم، این‌جا بنویسید تا همه با هم درباره‌اش گپ بزنیم. چه مثبت، چه منفی، نظر خود را درباره آنونس پخش شده، خود فیلم و مانند آن این‌جا بنویسید.

پنج دوست نزدیک، بعد از اینکه دوره سربازیشان تمام میشود، میخواهند به آنتالیا بروند که در هتل با مواردی تجربه نکرده مواجه میشوند. آنها هر کدام تیپ مختلفی هستند که اشتراک آنها در همخدمتی بودن آنهاست. یکی رپر است، دیگری فردی با سابقه بازاری، دیگری متخصص کامپیوتر و دیگران هم شغلهای دیگری دارند.

اما شبکه ماهوارهای غیر مجاز جم، سعی کرده ماجرا را دقیقا با همان چیزی جذابیت بخشد که آنتالیا را در ایران حساسیتبرانگیز کرده است:‌ روابط دختر و پسر. وقتی ۵ ایرانی همزمان با آنها در هتل حضور دارند، پسرها تمام تلاش خود را برای ایجاد رابطه با آنها میکنند.

موضوعات این سریال، احتمالا شباهت زیادی به سریال فعلی شبکه جم، یعنی شهر قشنگ خواهد داشت، اما ظاهرا حضور یک عمه‌‌خانم که با یک هنرپیشه معروف در همان هتل حضور دارد و فیلمبرداری از یک صحنه قتل در سریال، موجب میشود ماجراهای بیشتری در آن رخ بدهد.

بتسابه کاظمی، بازیگر نقش مادربزرگ در شهرقشنگ، مهسا مجرد، بازیگر نقش آشپز در شهر قشنگ، بنیامین احمدی، بازیگر سابق فیلم چ ابراهیم حاتمیکیا، و چند نفر که نامهایشان ماهور بساکی، مریم تهمتن، شیدا مرادی، مریم دانشفر، عطا تهرانی، علیرضا کیانی، نادر گوهرخانی اعلام شده در این پروژه حساسیتبرانگیز در شبکه های ماهوارهای با بودجههای غیرشفاف، حضور خواهند داشت.

شبکه ماهواره ای جم، در حال حاضر به وفور در حال تهیه تلهفیلمها و سریالهایی با حضور عده‌ای ایرانی است که هنوز نتوانسته آنچنان شوق زیادی در میان مخاطبان برانگیزد. در سریالی دیگر به نام شهر قشنگ، یک هتل مشهور در آنتالیا به نام «هتل کرملین» معرفی میشود و به نظر میرسد بخشی از سریال تبلیغات این هتل باشکوه است. باید منتظر ماند و دید آیا اتفاقات «روزی روزگاری آنتالیا» هم تنه به تبلیغات تجاری این چنینی میزند یا خیر.

ستاره این سریال به نظر میرسد سارا باهنر باشد. هنرپیشه‌ای که در ایران فعالیت میکرد و چندی پیش خبر کوچ او به شبکه جم و اکوسیستم غیر رسمی و غیرمجاز سینما و تلویزیون فارسی سر و صدا کرد.

آتیلا پاکنهاد، کارگردان این سریال، کسی است که در فیلم سینمایی دیگری به نام ماگنولیا، به کارگردانی مهدی مظلومی نقش بازی کرده بود. پدر او جلال پاکنهاد از اولینهای «سینمای آزاد» در ایران بوده و تا سال ۷۵ مشغول بازی تئاتر بوده است. در آن سال کاری به نام «سهراب سرخ» روی صحنه تئاتر فجر تهران بوده است. پس از آن در برنامه گلبانگ سبلان در رادیو و برنامهای به نام «هوای تازه»‌در تلویزیون اردبیل حضور داشته است. پس از آن در سال ۱۳۸۰ خورشیدی، مجری جنگ جوان شبکه ۳ سیما بوده است و برنامهای به نام «ورزش، تلاش، نشاط» را هم اجرا کرده است که از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به خاطرش در جشنواره زیباکنار جایزه گرفته است. پس از آن با مسعود آبپرور به سینما آمده و از سال ۸۵ هم برای ۵ سال به روسیه رفته و در آن کشور زندگی کرده است. ۳ فیلم سینمایی و دو سریال ساخته که تهیهکنندگان آن در آذربایجان و گرجستان بودهاند.









عسکر
سلام.لطفا بگید چه ساعتی این سریال تو شبکه جم در میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan