همه چیز درباره سریال شهر قشنگ شبکه جم | معرفی سریالهای شبکه جم تی وی

  • ۲۰:۳۰

شبکه جم پخش سریال خود شهر قشنگ را آغاز کرد. باز هم ناموفق؟

سریال شهر قشنگ

شبکه ماهوارهای جم، پخش یک برنامه سریال تلویزیونی تازه به نام «شهر قشنگ»‌ را شروع کرده که به نظر میرسد نتیجه خروج تعدادی از بازیگران این سریال در طی ماههای گذشته است اما کیفیت آن به اندازه‌ای که تبلیغات می‌شد و جدی گرفته می‌شد بالا نیست.

کارگردان سریال شهر قشنگ که دو قسمت آن تا به حال پخش شده است، مهدی مظلومی، کارگردانی است که پیش از این سریال بدون شرح از او در شبکه سوم سیما پخش شده بود. در آن سریال، روزنامهای چاپ میکردند به نام شهرقشنگ که امروز نام سریال جدید شبکه GEM است. شبکه ماهواره‌ای غیرمجاز جم، طی ماه‌های گذشته شروع به پخش تیزرهای فیلم‌های سینمایی کرده بود که با واکنش‌های متفاوت مخالف و گاهی موافق از سوی سینماگران و مسئولان مواجه شد. اما حالا این شبکه خودش پا توی کفش تلویزیون کرده است و سریال‌های ساخت خودش را تهیه کرده تا بکوشد بخت خویش را بیازماید.

بازیگران این سریال تلویزیونی شامل پردیس افکاری، هرمز سیرتی، مهسا مجرد، بهارک صالحنیا، صنم صالحی، محمد نجفی و دیگران هستند. سریال، یک مجموعه سبک تلویزیونی است که نمیتواند مخاطبان جدی را راضی کند.

موضوع و ماجرای سریال شهرقشنگ، خانوادهای است که پدر آنها طی یک ارثیه، یک هتل بزرگ در خارج از ایران به آنها رسیده است. این هتل نظم درست و به سامانی ندارد و عدهای هم در طمع کلاهگذاری برای گرفتن هتل از این خانواده هستند.

سریال پیشین شبکه جم به نام کالری ممنوع، یک تجربه ناموفق بود. باید دید این سریال طی روزهای آینده، آن ناموفقیت را تکرار خواهد کرد؟






مدتی از خروج بازیگران زن ایران و پیوستن به شبکه جم شبکه ماهواره ای که سعی بر جذب بازیگران کم نام و نشان و همچنین کارگردانان ایران دارد خبری نبود و که هم اکنون خبر حضور پردیس افکاری در شبکه جم دوباره جو جدیدی از حضور بازیگران ایرانی در شبکه جم را آغاز کرد .

پردیس افکاری به شبکه جم پیوست

پردیس افکاری

پردیس افکاری که اخیرا در بیانیه ای از بیکاری خود در ایران انتقاد کرده بود و شرکت بازیگران ایرانی در پارتی های شبانه را دلیل بر کسب کار در فیلم ها میدانست و نداشتن باند و شرکت نکردن خود در پارتی شبانه را دلیل بیکاری و عدم حضور در فیلم های ایرانی میدانست امروز با خبری مبنی بر حضورش در شبکه ماهواره ای جم که کار ساخت فیلم های مخالف فرهنگ ایران را بر عهده دارد همه را شوکه کرده است .

بر طبق شنیده ها پردیس افکاری در فیلم شهر قشنگ به کارگردانی مهدی مظلومی کارگردان معروف ایرانی که مدتی پیش از ایران خارج شده است به شبکه GEM رفته و دعوت مهدی مظلومی از پردیس افکاری باعث حضور وی در فیلم شهر قشنگ شبکه جم گشته است .

پردیس افکاری در شبکه جم

پردیس افکاری

بعد از رابعه اسکویی، بازیگرانی نه چندان مطرح مانند صدف طاهریان و بهارک صالح نیا و البته یک هنرور به نام ساناز زرین مهر، یک بازیگر زن دیگر به جم پیوست .

این بازیگر زن پردیس افکاری است که از اواخر دهه شصت و با ایفای نقش در آثاری همچون “گزل” و “دخترک کنار مرداب” وارد سینما شده بود و در طی سالهای بعد نیز اغلب ایفاگر نقشهای مکمل آثار سینمایی بود.

شنیده های یکی از رسانه ها حکایت از آن دارد که پردیس افکاری به دعوت مهدی مظلومی کارگردان سریال “بدون شرح” که خودش ماههاست مشغول کار برای جم است، به ترکیه رفته و در تلفیلمی به نام “شهر قشنگ” از محصولات جم مشغول ایفای نقش است.

پردیس افکاری در فیلم شهر قشنگ شبکه جم

پردیس افکاری

جالب است که نام این تلفیلم یادآور هفته نامه “شهر قشنگ” است که داستان مهمترین محصول کارنامه کارگردانی مظلومی یعنی “بدون شرح” در آن می گذشت!!! آخرین فیلمهای اکران شده افکاری ۵۱ ساله، “شور شیرین” و “گیرنده” بودند که در این بین “شور شیرین” به واسطه تصویرسازی بخشهایی از زندگی شهید محمود کاوه بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ البته افکاری در این فیلم ایفاگر یک نقش کاملا منفی بود.

افکاری به موازات سینما سابقه فعالیتهای تلویزیونی هم داشت و از جمله در سریالهای “در مسیر زاینده رود”،”فکر پلید” و “پنج کیلومتر تا بهشت” بازی کرده بود.





رضا بوالحسنی
این سریال حداقل از کارای جدی خود تلویزیون ایران خیلی خیلی بهتره...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan