اظهار نظر جنجالی علی مطهری درباره سعید طوسی | حاشیه های دنیای سیاست

  • ۱۰:۳۰

مطهری: مقامات قضایی در پرونده سعید طوسی رعایت مصلحت خودساخته را کرده اند.

علی مطهری

مطهری در ادامه گفت چرا متهم را به عنوان قاری افتتاحیه مجلس انتخاب کرده بودند؟

یاداور می شویم که سعید طوسی متهم به شکایت از وی بابت تجاوز بود ولی به دستور مقامات قضایی منع تعقیب قضایی برای وی صادر شد و پرونده بسته شد.

سعید طوسی در ویدئویی اتهام مربوطه را رد کرد و اعلام کرد به وی تهمت زده شده.



مطالب مرتبط با موضوع

پاسخ سعید طوسی به صدای آمریکا

چندی پیش تلویزیون دولتی آمریکا در یکی از برنامه های بخش فارسی خود اتهامات اثبات نشده علیه آقای "سعید طوسی" (از قاریان شناخته شده کشورمان) را دستاویز تبلیغات ضدنظام قرار داد.

 این رسانه بیگانه که همواره در حمایت از تبه کاران و مجرمان نقش وکیل مدافع را بازی می کند، این بار در نقش مدعی العموم ظاهر شد و حیثیت یک شهروند متهم را پیش از پایان سیر قانونی بررسی پرونده اش در دستگاه قضائی، خدشه دار کرد. 

تلویزیون فارسی صدای آمریکا این هفته نیز در تماس تلفنی با آقای طوسی نظر ایشان را درباره حواشی اخیر جویا شد که نامبرده ضمن ابراز گلایه از «یکطرفه به قاضی رفتن اتهام پراکنان»، در اظهاراتی تلخ، از اینکه در زندگی روزمره خود هم دچار مشکل شده است سخن گفت.طوسی با بیان اینکه "دشمنی دیرینه دارند؛ شکایتی هم دارند.. خوب بود من هم صحبتی می کردم..." اضافه کرد:«در ایران حیثیتی برایم نمانده است. البته آبرو و عزت دست خداست، اما من الان می خواهم بروم سر کوچه نان بخرم، اذیت می شوم.» 

وی همچنین در این مصاحبه کوتاه از تنظیم لایحه حقوقی علیه اتهام پراکنان خبر داد. 

گفتنی است بر اساس اعلام بخش فارسی VOA، آقای سعید طوسی درخواست این شبکه برای ادامه گفتگو را بی جواب گذاشته و از پاسخ دادن به تماس های بعدی تلویزیون دولتی آمریکا خودداری نموده است.







ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan