جک ها و استاتوس های خنده دار ترامپ در تلگرام و شبکه های مجازی

  • ۱۱:۳۳

. از این به بعد هرکی بگه امریکایی‌ام،  می‌خندم، می‌گم: آها، ترامپ، ترامپ!
هی ما رو سر احمدی‌نژاد مسخره کردن سرشون اومد

۲. ولی بدشانسترین آدم دنیا اون ایرانی بدبختیه که ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد رو تحمل کرد بعد رفت آمریکا اونجا هم ۸ سال باید ترامپ رو تحمل کنه.

برود هر که دلش خواست شکایت بکند

شهر باید به من لعنتی عادت بکند…

ترامپ

 

گولوم نای
جانیم نای
سکینه دایی قیزی نای نای

رقص ترامپ

 

۳. الان ترامپ میره تو کاخ سفید در گاوصندوق رو باز میکنه که برجام رو برداره پاره کنه، یهو می‌بینه به اذن خدا برجام رو موریانه خورده

۴. اوه اوه اوه… الان یادش افتادم. بیچاره رابرت دنیرو. احتمالا ممنوع الکار می‌شه بعد از ترامپ.

۵. الان اوباما داره لامپ کم مصرف های کاخ سفید رو باز میکنه با خودش ببره.

 

حال اوباما برای دیدار فردا با ترامپ رو فقط خاتمی میفهمه

احمدی نژاد و خاتمی

 

۶. الان ظریف برجام رو بغلش کرده زیر پتو داره گریه میکنه.

۷. این آمریکایی ها یه هایده هم ندارن «روزای روشن خداحافظ» گوش بدن.

 

بعضی از روزنامه های کشورمون دیشب انتخابات رو پیش بینی کردن تیتر زدن و خوابیدن که مثلا جلو باشن 

تیتر روزنامه رئیس جمهوری کلینتون

 

۸. “یه بار از کوره در رفتم”. داستان یک یهودی که از دست نازیها فرار کرده بود.

۹. از بابام پرسیدم سیستم الکترال دیگه چه صیغه ایه؟ یکمی فکر کردو گفت: راستش پسرم، رئیس جمهورای امریکارو لک لکا از آسمون میندازن پائین.

۱۰. اخبار بیست و سی رو دیدم. تقریبن تمام مسئولین از اوضاع مملکت ناراضی بودن. واقعن عملکرد ما مردم خوب نبوده، مسئولین رو ناراحت کردیم 🙁 

 

لئیس جمهول شدم ^_^

لئیس جمهول شدم ^_^

 

۱۱. همین روزاس که یه جا صادق زیبا کلام رو دعوت کنن، یه پرچم بزرگ امریکا به صورت افقی بذارن جلو راهش، اونم به صورت پرش با نیزه پرچم رو رد کنه.

۱۲. ما شمالیا باید حداقل یه بار در هفته کباب بخوریم در غیر این صورت به مرور پژمرده میشیم و گلبرگامون خشک میشه.

 

سوژه تتلو هم جور شد فردا اهنگ میخونه:
هم خوشگله هم بوره
باباش رئیس جمهوره

دختر ترامپ

 

۱۳. خیلی بی فرهنگید که تو پیاده رو راه میرید. شما هنوز شعورتون نمیرسه که پیاده رو محل عبور و مرور موتوریاست؟

۱۴. ‏فرقی نمی‌کنه شما هر ساعتی از شبانه ‌روز رادیو یا تلویزیون رو روشن کنی یه نفر داره می‌گه: همین الان عدد فلان را به سامانه بهمان بفرستید تا …

۱۵. گیاه خوارا هوس غذای دریایی میکنن جلبک میخورن؟

 

 

طنز ترامپ,عکس خنده دار ترامپ

 

۱۶. “در هند: اگر همسر خود را ‘فیل چاق’ بنامید، می‌تواند از شما طلاق بگیرد”. اینجا از خرس گنده و نره خر تا راسو میگن ولی خب مهریه صبرو زیاد میکنه.

۱۷. الان وضعیت مالی من در مرحله ایه که موجودی ندارم موجودی بگیرم.

 

اینا رو نیگا!!! اونوقت مارو از رئیس جمهور شدن ترامپ میترسونین؟

عکس خنده دار,موتور سواری چند نفره

 

۱۸. این دستفروشا از فرهنگستان زبان و ادب جلوترن امروز یارو تو مترو به جای مونوپاد می گفت: “میله ی یهویی”.

۱۹. ما این همه میایم دانشگاه که شما عاشق استادت بشی و باهاش ازدواج کنی؟ مگه مسخرتوتیم؟

۲۰. دختره نوشته حتی اگه آمریکا بودم بین کلینتون و ترامپ رای من چشمانت بود. CNN اعلام کرد انتخابات تا اطلاع ثانوی لغو شد.

 

وضعیت من در مقابل مشکلات زندگی

وضعیت من در مقابل مشکلات زندگی

 

 

۲۱. الان خبرنگارای آمریکا تو مراکز رای گیری میرن بیشتر از دختر و پسرای داف و پافشون فیلم میگیرن تا نشون بدن همه اومدن پای صندوق های رای.

۲۲. هرکی میگه من اگه جلو بابام سیگار نمیکشم به خاطر احترامه و فلان غلط کرده، از باباش میترسه.

 

دلتنـگم و با هیـــــــــچکسم میلِ سخـن نیست……

دلتنـگم و با هیـــــــــچکسم میلِ سخـن نیست......

 

 

۲۳. ریزش سقف ساختمان خدمات فناوری دانشگاه شریف، متروی تهران کرج از سرویس خارج شد، آبگرفتگی ایستگاه متروی  آزادی، ناپدید شدن زنی در کانال آب پاسداران… خوبه تهران فقط یک ربع بارون میاد!

۲۴. اونقدری که ما ایرانی ها استرس انتخابات آمریکا رو داریم خود ترامپ و کلینتون ندارن.

۲۵. هروقت با گوشی‌م از خودم عکس میگرفتم حس میکردم زشتم. تا اینکه دیروز دوستم بادوربین حرفه‌ای ازم عکس گرفت. حالا حس میکنم با کیفیت خیلی بالایی زشتم.

 

باز باید از اول مذاکره کنم

باز باید از اول مذاکره کنم

 

 

۲۶. ‏طرف تو ورزش پارکور ازاین ساختمون میپره رو اون ساختمون، اونوقت من یه‌ بار از رو جوب پریدم اون ‌ور نه ‌تنها خشتکم پاره شد، مهره‌ی ۷و۸ کمرمم جابجا شد.

۲۷. کلینتون: من همه چیمو باختم دونالد، نمیتونم انتخاباتم ببازم.
ترامپ: همیشه اونجوری نمیشه که ما منتظرشیم

۲۸. الان تمام شبکه‌های صداوسیمای آمریکا دارن حضورگسترده مردم پای صندوق‌های رأی رو نشون میدن و آهنگ وطنم ای شکوه پابرجای پینک فلوید رو پخش میکنن!

۲۹. ولی شاید آخرش اعلام کنن ترامپ دوپینگ کرده و یه نفر از تیم وزنه برداری ایران که شیشم شده رییس جمهوره.

۳۰. ‏زمین‌خوار‌ی و جنگل‌خواری و کوه‌خواری کم بود غارخواری هم بهش اضافه شد!

 

توی گوگل سرچ کردم آیا پسر

آیا پسر

 

۳۱. ‏با ماهى یه میلیون تهران میتونى یه خونه پنجاه شصت مترى وسطاى شهر اجاره کنى، ضمنا با همین پول ١٧ تا غار علیصدر هم میدن براى اجاره.

۳۲. الان یه زوج آمریکایی تو سانفرانسیسکو اومدن پای صندوق مراسم عروسی شون رو برگزار کنن.

 

یعنی اگه کنار ترامپ و کلینتون گزینه پرسپولیس رو هم اضافه میکردن بازم پرسپولیس رای میاورد

نظرسنجی ترامپ و پرسپولیس

 

 

۳۳. ‏از نیویورک خبر میرسه تو بعضی از حوزهای انتخاباتی برگه های رای گیری تموم شده.

۳۴. رییس جمهور پاپوا گینه نو گفته اگه از ایران مساوی بگیرند ۲ میلیون به حقوق تمام مردم اضافه میشه.

۳۵. مربی تیم ملی پاپوا گینه نو از صبح داره زنگ میزنه رفقا و همسایه ها و همکارها التماس میکنه بیان که یازده نفرشون برای بازی با ایران تکمیل بشه. 

 

 عذرخواهی مسئولین کره ای بخاطر بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در کشور ایران

 عذرخواهی مسئولین کره ای

 

 

۳۶. الان سی ان ان یه رضا جادوانی کم داره که بیاد بگه: همین اشک ها و لبخندهاست که انتخابات رو جذاب می کنه.

۳۷. الان پسر تونی میره به مردم تبریز میگه هیلاری و ترامپ مساوی شدن، شما رئیس جمهور آمریکا شدین.

 

یعنی اگه بمیریمم یه نفر میاد اون چراغو روشن میکنه نمیزاره راحت بمیریم

آبجی اون چراغ رو خاموش کن

 

۳۸. میشاییل بالاک توی پست بعدیش علی کریمی رو تگ میکنه میگه: دادا اون پیژامه راه راه آبی خاکستری که بهت داده بودم و همش توی کمپ مونیخ می پوشیدی رو کجا گذاشتی؟؟ خیلی وقته پیداش نمیکنم. همینطوری ۱۰ هزار تا فالوئر میگیره.

۳۹. یه روز عباس جدیدی میاد خونه میگن چرا بوی سیگار میدی؟ میگه این من نیستم راننده تاکسیه.

۴۰. «درواقع این نتیجه انتخابات، ایالات‌متحده را به قهقرا خواهد برد.» [بند کتانی‌اش را سفت می‌کند و داد می‌زند: مامان تغذیه منو بیار سرویس رفت.]

 

وجدانا این کی بود رئیس جمهورش کردین؟مگه ما مسخره شماییم؟

ظریف و جان کری

 

 

۴۱. بابام انقدر فیلم “هامون” رو برای مهمونا توی ویدیو گذاشت تا آخرش خسرو شکیبایی و بیتا فرهی باهم آشتی کردن.

۴۲. ولی وجدانا نگید توی اینستاگرام “بلوکت” کردم، هندی هام این جنایتو در حق زبان انگلیسی نکردن.

 

یادش بخیر
یکی از تفریحات ما بالا رفتن از رختخواب بود، خدا میدونه چندین بار رختخوابا ریزش کردن و موندیم زیرشون.
لذت صعود از این رختخوابها برابری میکرد با صعود به اورست

لحاف و تشک قدیم

 

۴۳. رابرت دنیرو باید پاتک عباس جدیدی رو بزنه و همه چیو ازدم تکذیب کنه و بعد بره خونه ترامپ عذرخواهی.

۴۴. دلم به رابرت دنیرو میسوزه چقدر فحش به ترامپ داد، امشب سر بریده اسبش رو تخته شه.

۴۵. الآن طرفدارای ترامپ دارن دنبال طبل شادانه میگردن.

۴۶. ‏تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه جوک هایی که برای احمدی نژاد ساختمیم رو صادر کنیم آمریکا تا اونا هم برای ترامپ بسازن این ۸ سال بگذره.

 

من هی میگم چرا بوی این ماکارونی با بقیه فرق داره

شوزت دم کن

 

۴۷. رابرت دنیرو: آن فیلم را یک پرستار از من گرفت و من روحم از این ماجرا خبر ندارد.

۴۸. رابرت دنیرو طرفدار کلینتون بوده، آرنولد شوارتزنگر طرفدار ترامپ. مثل اینکه اونجا هم جمشید هاشم‌پور طرفدارش بیشتره. 

 

دلم یک سادگی میخواهد…
مثل کودکی که تمام غصه هایش را با یک بازی کوچک فراموش میکند…

دلم یک سادگی میخواهد...







طنزهای ایرانیان در شبکه های اجتماعی به دنبال رییس جمهور شدن ترامپ

طنز و جوک های رییس جمهور شدن ترامپ در شبکه های اجتماعی

رسانه آسمان دانلود : کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی، در نخستین ساعات بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌ جمهوری ایالات متحده آمریکا، طنزپردازی های خود در این باره را آغاز کرده و با زبان طنز به این رویداد واکنش نشان داده اند.

 تفریحی سنتر Tafrihicenter.ir

- ظریف : «باز باید از اول مذاکره کنم»


- "هم اکنون کابینه روحانی" - مرد که گریه نمیکنه، چیزی نشده که پاشو این نشد یه برجام دیگه


- صرف نظر از نتیجه‌ی انتخابات مهم حضور مردم آمریکا پای صندوق‌های رایه که مشت محکمی تو دهن خودشون زدن


- راننده تاکسی، سیستم الکترال رو که بهمون توضیح داد همه‌مون خودجوش کرایه دربست رو بهش دادیم و پیاده شدیم
 

- مهران مدیری در دورهمی = شاید بعضی امریکاییها الان شوکه و ناراحت باشن، ولی چهارسال دیگه باهاش کلی جوک میسازن میخندن، سختی ش سال اوله ، دیدم که میگم


- با توجه نتایج انتخابات آمریکا، میشه گفت آمریکا الان هشت سال از ما عقبه


-‏ الان دختر ترامپ دایرکت اینستاشو چک میکنه میبینه یه پسر ایرانی پیام داده من از اولم میدونستم پدر شما پیروز میشه تبریک میگم بانو


‏- الان ستاد ترامپ "بر طبل شادانه بکوب" رو پخش میکنه و هیلاری در جمع هوادارانش میگه " این باخت چیزی از ارزش های ما کم نمیکنه


برگرفته شده از آسمان دانلود asemandl.blog.ir




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan