ماجرای خریدن 3 هزار بلیت بازی ایران و سوریه توسط یک ایرانی در مالزی

  • ۱۲:۴۹

تماشای رایگان بازی ایران و سوریه

یک ایرانی سه هزار بلیت بازی تیم های ملی فوتبال کشورمان و سوریه را خریداری کرد تا به صورت رایگان در اختیار هواداران تیم ملی در مالزی قرار گیرد.

 مالزی به عنوان یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا ایرانی های زیادی را در خود جای داده که حضور آنها در بازی فردا مقابل سوریه می توانست امتیاز میزبانی را برای ملی پوشان به ارمغان بیاورد.

در این بین اقامت بیشتر ایرانی ها در شهر کوالالامپور و هزینه سنگین رفت و آمد آنها به شهر سرمبان در فاصله 80 کیلومتری پایتخت مالزی که چیزی در حدود 80 تا 90 رینگیت مالزی(100 هزار تومان) می شد این نگرانی را رقم زده بود که ایرانی ها با توجه به هزینه سنگین ایاب و ذهاب و همچنین خرید بلیت از سوی مسئولان ورزشگاه قید تماشای بازی تیم ملی برابر حریفش را بزنند.

بازی ایران سوریه

هدیه یک ایرانی به طرفداران تیم ملی

یک ایرانی 3 هزار بلیت بازی ایران با سوریه را پرداخت کرد تا به این ترتیب یکی از دغدغه های بزرگ ایرانی های مقیم مالزی برای سفر به سرمبان از کوالالامپور را برطرف و زمینه رایگان شدن بازی برای طرفداران را فراهم کند.

عامل ایرانی فروش بلیت بازی ایران و سوریه در مالزی که در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه انجام می شود روز دوشنبه گفت که یک ایرانی علاقه مند به فوتبال سه هزار بلیت این بازی را خریداری کرد تا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار دهد.
وی گفت که این بلیت ها سه شنبه، قبل از بازی در اختیار هواداران تیم ملی کشورمان در ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' (پاروی) ایالت 'نگری سمبیلان' در مالزی قرار می گیرد.


وی گفت این ایرانی که اکنون در امارات متحده عربی است، این تعداد بلیت مربوط به جایگاه عادی را که بهای هر بلیت 45 رینگیت (حدود 10 دلار) است، خریداری کرد تا بین هواداران تیم ملی توزیع شود.
خبرنگار تلاش کرد با این ایرانی ارتباط برقرار کند که امکانپذیر نشد.


تیم ملی فوتبال ایران فردا سه شنبه ساعت 20 به وقت محلی (15 و 30 دقیقه به وقت ایران) در ورزشگاه 'تانکو عبدالرحمان' (پاروی) ایالت 'نگری سمبیلان' مالزی مقابل سوریه قرار می گیرد.
این پنجمین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه است.


در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با 10 امتیاز از 4 دیدار خود در صدر جدول گروه نخست مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد و تیم های ازبکستان با 9 و کره جنوبی با 7 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.




مطالب مرتبط با موضوع    


مصدومیت وحید امیری و شانسی که به ترابی رو کرد

وحید امیری در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و بازی تیم ‍ملی مقابل سوریه را از دست داد.این بازیکن امروز از پای مصدومش ام آر آی گرفت و مشخص شد همسترینگ او دچار کشیدگی درجه دو شده است و باید حدود سه هفته به استراحت بپردازد.

با توجه به مصدوم شدن وحید امیری در بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان احتمال می رود کی روش مهدی ترابی را به ترکیب تیم ملی برگرداند بخصوص که این بازیکن پیش تر هرگاه در ترکیب تیم ملی به زمین می آمده خوب بازی می کرد و حضور پر رنگی در موفقیت ها داشت. ترابی در هفته های اخیر بازی های لیگ نیز بازی های مورد قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

مصدومیت وحید امیری

مهدی ترابی به ترکیب تیم ملی برمیگردد

مهدی ترابی از جمله بازیکنانی است که در جدال های تک به تک قدرت عبور دارد. همچنین این بازیکن با سرعت بالای خود می تواند دفاع حریف را آزار دهد و نفوذ های خوبی داشته باشد و وقتی به کناره ها می رود پاس به بیرون های خوبی می دهد و می تواند مهاجمان را صاحب موقعیت کند.
گفتنی است تیم ملی در حالی آماده بازی بعدی مقابل سوریه می شود که در ترکیب چند بازیکن مصدوم دارد. علیرضا بیرانوند، پژمان منتظری و وحید امیری.




ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan