ماجرای پناهندگی خانواده قاضی پور نماینده جنجالی ارومیه

  • ۱۲:۴۶

تکذیب پناهندگی خانواده نادر قاضی پور    

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان و در جریان بررسی یک لایحه موافقتنامه در تذکری خطاب به هیأت رئیسه خانه ملت گفت:خبر منتشرشده در فضای مجازی درباره پناهندگی خانواده ام کذب محض است.

نادر قاضی پور

 

وی همچنین تصریح کرد:هیأت رئیسه مجلس طبق آیین نامه داخلی پارلمان موظف به دفاع از شأن و جایگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.



مطالب مرتبط با موضوع     

درگیری نماینده ارومیه با یک خبرنگار

نماینده ارومیه با ارائه توضیحاتی درباره درگیری پیش آمده بین او و یک خبرنگار در راهروی مجلس گفت:بنده برای تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم، در روز یک شنبه نیز با شوخی عکس العمل نشان دادم که ناخوشایند بود.

نادر قاضی پور اظهار کرد:در مورد اتفاق ناخوشایندی که یکشنبه جاری بین بنده و اصحاب رسانه رخ داد، لازم است توضیحاتی ارائه کنم.

وی افزود:در روز سه شنبه بنده به واسطه پیگیری های مستمر مسائل و مشکلات مردم با سرعت به سمت دفترم برای دیدار مردمی بودم که چند خبرنگار محترم در بین راه سوالاتی پرسیده و جواب دادم. ولی پرسش یکی از خبرنگاران عزیز توام با سماجت بود و سوال بدی را مطرح کردند بنده که می خواستم با سرعت به ملاقات مردمی برسم با شوخی عکس العمل نشان دادم که ناخوشایند بود. بنده مثل تراکتور از هرچه سر راهم بود رد شدم.

نماینده ارومیه در ادامه گفت:بنده همواره برای اصحاب رسانه و خبرنگاران احترام خاصی قائلم و مواردی همچون مسکن، بیمه خبرنگاران و وام آنها را پیگیری کرده و می کنم. مدافع گردش آزاد اطلاعات و تلاش خبرنگاران در این عرصه بوده و خواهم بود. از دوستان بسیار خوبم در مجلس نیز که به بنده کمال لطف را داشتند تشکر می کنم.

در روز یکشنبه جاری و بعد از جلسه علنی نادر قاضی پور با خبرنگار ایران درگیری فیزیکی پیدا کرد که این موضوع باعث بروز عکس العمل های متعددی از سوی اصحاب رسانه شده است.

مسعود پزشکیان رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت:این اتفاق خوشایند نبود باید نماینده و خبرنگار حق و حقوقشان رعایت شود.






ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan