دانلود سکانس بازی مهران غفوریان در ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا

  • ۱۲:۲۸

کافه سینما- جنجال بر سر نمایش یا توقیف فیلم "ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا" ادامه دارد. سازندگان فیلم تاکید دارند که این فیلم با ارائه فیلمنامه کامل و دریافت پروانه ساخت، ساخته شده است. (گزارش کافه سینما از پشت پرده این اتفاق را بخوانید.) حالا تدوین‌گر فیلم و همسر کارگردان، با انتشار یک ویدیو در فیلم اعلام کرده که «دوران سانسور و توقیف تمام شده. نسخه کامل فیلم را خواهیم دید». اتفاقی که در صورت وقوع شبیه آن را کارگردان فیلم مهمانی کامی، با انتشار نسخه کامل فیلم توقیف شده‌اش در اینترنت، در ماه‌های گذشته انجام داد. این ویدیو در صفحه اینستاگرام ریحانه طراوتی، عکاس فیلم به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر پیج‌ها و ویدیو را در کافه سینما می‌بینید.

photo 2016-11-18 23-19-00

photo 2016-11-18 23-19-03

دانلود ویدیوی بازی مهران غفوریان در «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» (حجم ۳.۵ مگابایت)



مطالب مرتبط با موضوع




کافه سینما-سرویس سینمای ایران: در روزهای گذشته، خبر توقیف فیلم تازه عبدالرضا کاهانی، "ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا"، بار دیگر سر زبان‌ها افتاده است. از اظهار نظر حجت‌الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی که اعلام کرد این فیلم دیگر امکان نمایش نخواهد داشت و سازندگان فیلم انتظار اکران‌اش را نباید داشته باشند، تا نامه شیما منفرد، تدوین‌گر فیلم و همسر کارگردان، خطاب به ایوبی، که نوشته بود: «از خودتان بپرسید چگونه فیلمی که پروانه ساخت داشته و به فیلم نامه وفادار مانده اجازه اکران ندارد؟!»
این اتفاق‌ها و احتمالا آن چه در آینده رخ خواهد داد، کافه سینما را بر آن داشت تا سعی کند اطلاغاتی در زمینه چگونگی روند دریافت پروانه ساخت، و سپس چگونگی آغاز فیلمبرداری پروژه، به دست آورد.

آغاز داستان از آن جا بود که عبدالرضا کاهانی طرحی در دو الی سه صفحه به شورای پروانه ساخت ارشاد ارائه کرد. این اتفاق و تصمیم درباره ساخته شدن یا نشدن یک پروژه، بر اساس یک طرح کوتاه، پیش از این و درباره فیلمسازان دیگری هم اتفاق افتاده، که در صورت لزوم نام این پروژه‌ها را خواهیم آورد. شنیده‌های کافه سینما اما از این قرار است که شورای پروانه ساخت، با توجه به سابقه و فیلم‌های قبلی کاهانی، ارائه طرح کوتاه را نمی‌پذیرد، و گرفتن تصمیم نهایی را، موکول به خواندن فیلمنامه کامل می‌کند. کاهانی اما نمی‌پذیرد. شورای پروانه ساخت مازیار میری را به عنوان نماینده شورا برای گفتگو با کاهانی و رسیدن به نتیجه تعیین می‌کند. اتفاقی که با اختلاف میان این دو نفر، به نتیجه نمی‌رسد. اما شنیده‌ها حاکی از این است که در این مرحله، و بر خلاف روند معمول حجت‌الله ایوبی و حبیب ایل‌بیگی رییس شورای نظارت و ارزشیابی، از شورا درخواست می‌کنند تا به همین طرح کوتاه مجوز نمایش بدهند. در این مرحله شورای پروانه ساخت، با توجه به اصرار مسئولان سینمایی، پیشنهاد می‌کند تا هر کدام از دو طرف درگیر، یک نماینده برای مذاکره و ختم ماجرا معرفی کنند. قهرمانی نماینده شورای پروانه ساخت است، و ایل‌بیگی، نماینده گروه مقابل. با این وجود، جمال شورجه یکی از اعضای شورای پروانه ساخت، اعلام می‌کند که در صورتی با این امر موافق است که در نهایت، شخصا نسخه کامل فیلمنامه را بخواند. در همین گیر و دار است که به شورا خبر می‌رسد کاهانی فیلمبرداری را آغاز کرده است. شورا در این مرحله با نماینده خود قهرمانی تماس می‌گیرند، و او موافقت‌اش با ساخت پروژه را تکذیب می‌کند. آن‌گاه نوبت تماس با ایل‌بیگی است و او اعلام می‌کند که پروانه ساخت را به دستور شخص ایوبی امضا کرده است، و همان طور که گفته شده، از این نظر، فیلم پروانه ساخت داشته است.

به گزارش کافه سینما، پس از این مرحله است که شورا فیلم تمام شده را می‌بیند و اعلام می‌کند که حتی امکان اصلاحیه دادن برای امکان‌پذیر کردن نمایش محصول نهایی وجود ندارد. و پس از این است که بازمی‌گردیم به اتفاق‌های این روزها، و آن چه در آغاز گزارش خواندید.

برای کافه سینما البته، آن چه بیشتر از این اتفاق‌ها اهمیت دارد، بروز چنین تبعیض‌هایی است، که اصلا با وجود "مجوز دولتی"، امکان بروز آن پیش می‌آید. از اشکال مختلف اعطای مجوز ساخت و نمایش، تا تصمیم‌های شخصی برای کمک کردن یا نکردن به فیلم‌ها. و تصمیم برای چگونگی اکران‌شان. اتفاقی که مثلا در هیات تصمیم‌گیر گروه دولتی هنروتجربه هم در انتخاب و طریقه نمایش فیلم‌های می‌افتد. وقتی سرنوشت انسان‌ها، در اختیار چند گروه و آدم است که درباره هزینه کرد امکانات دولتی، تصمیم می‌گیرند. داستانی که در بالا اتفاق افتاده، بارها و بارها، امکان تکرار در نهادها و ارگان‌های مختلف را دارد.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan