بانوی اول آمریکا ملانیا ترامپ به کاخ سفید نمی رود

  • ۰۸:۵۸

بانوی اول آمریکا به کاخ‌ سفید نمی‌رود    

خیاط کاخ ‎سفید همسر ترامپ را تحریم کرد

خبرگزاری فارس: برخی منابع اعلام کردند که همسر و کوچکترین پسر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، حداقل تا پایان بهار آینده و به اتمام رسیدن سال تحصیلی کنونی، با «دونالد ترامپ» به کاخ سفید نخواهند رفت.
 
منابع تیم دولت انتقالی آمریکا اعلام کردند که «ملانیا ترامپ» و «بارون ترامپ» همسر و کوچک‌ترین پسر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با توجه به حساسیت بیرون آوردن پسر 10 ساله ترامپ از مدرسه در میانه سال تحصیلی، حداقل تا بهار آینده در نیویورک خواهند ماند و به همراه رئیس‌جمهور جدید آمریکا به کاخ سفید نمی‌روند.

شبکه «ای بی سی نیوز» گزارش کرد، بارون در مدرسه‌ای در «منهتن» تحصیل می‌کند و به همین دلیل به همراه مادرش در طول دوران تحصیل خود در برج ترامپ به سر خواهند برد.

مراسم تحلیف دونالد ترامپ بعنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا در تاریخ 20 ژانویه (اول بهمن ماه) خواهد بود. ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت که بعد از مراسم تحلیف به کاخ سفید می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیان ملانیا و بارون نیز با او همراه می‌شوند، گفت: «خیلی زود. بعد از آنکه بارون مدرسه‌اش را به پایان برساند».



مطالب مرتبط با موضوع   


پایگاه خبری العالم: طراح لباس میشل اوباما اعلام کرد که حاضر نیست برای همسرِ رئیس جمهور جدیدِ آمریکا، لباس بدوزد.
 
 «سوفی تیالیه» طراح لباس فرانسوی که مقیم نیویورک است و لباس های «میشل اوباما» همسر «باراک اوباما» رئیس جمهوری فعلی آمریکا را به عهده داشت، اعلام کرد که برای «ملانیا ترامپ»، همسرِ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا لباس نخواهد دوخت.
 
 
به نوشتۀ خبرگزاری سپوتنیک، تیالیه که یکی از منتقدان رویکردهای زن ستیزِ دونالد ترامپ است، با انتشار پیامی در صفحۀ تویتر خود تاکید کرد: در طراحی لباس برای همسرِ رئیس جمهور جدید هیچ نقشی ایفا نخواهم کرد، زیرا نمی خواهم به هیچ وجه، نام من به سیاست های ترامپ ارتباط پیدا کند.

تیالیه علت مخالفت با ترامپ را موضع گیری های نژادپرستانه و زن ستیزی و تبعیض نژادی دونالد ترامپ اعلام و خاطر نشان کرد که ارزش های او، اجازه همسویی با چنین شخصی را نمی دهد.

تیالیه از دیگر طراحان لباس نیز درخواست کرد به تبیعت از او، از طراحی لباس برای ملانیا ترامپ خودداری کنند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan