همه چیز درباره فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها

  • ۰۱:۱۱

«جانورجادویی‌شناس نامتعارف، نیوت اسکمندر، (به دلیلی که فعلاً فاش نخواهد شد) با کیف رنگ‌ و ‌رو رفته‌ی امینش به نیویورک می‌آید. این کیف یکی از آن لوازم جادویی است که داخلش بسیار بسیار بزرگ‌تر است و درون آن زیستگاه‌های گسترده‌‌ای برای مجموعه‌ای از موجودات جادویی کمیاب و در معرض خطر است که از سفرهای نیوت به سراسر دنیا جمع‌آوری شده‌اند. او پی می‌برد که جامعه‌ی جادوگری آمریکا هراسان از مشنگ/ماگل‌ها پنهان شده و اینکه در آمریکا تهدیدِ در معرضِ عموم قرار گرفتنِ جادوگران حتی به نسبت انگلستان هم مسأله‌ی وخیم‌تری است (محاکمه‌های ساحره‌های "سالم" را به یاد دارید؟) جانوران شگفت‌انگیز داستان این است که چه اتفاقی می‌افتد وقتی این جادوگر انگلیسی ماهر ممتاز به آمریکای جادوهراس سفر می‌کند و انواعی از موجوداتش، که بعضی‌شان هم بسیار خطرناک هستند... از قفس خود بیرون می‌آیند.»



معرفی شخصیت‌های فیلم "جانوران شگفت‌انگیز و آن‌ها را کجا پیدا کنیم"   

نیوت اسکمندر (اِدی ردمین): ساحر جانور‌جادویی‌شناس انگلیسی عجیب‌غریب که دنیا را زیر و رو کرده، کنار جانوران و موجودات راحت‌تر است تا کنار بقیه‌ی آدم‌ها؛ برای کاوشی به نیویورک می‌آید، با کیفش که پر از زیستگاه‌های جادویی شامل گونه‌های در معرض انقراض و کمیاب است.

پورپنتینا "تینا" گلدستاین (کاترین واترستون): کارمند بلندپرواز کنگره‌ی جادویی ایالات متحده‌ی آمریکا (MACUSA، معادل آمریکایی وزارت سحروجادو) که نیوت را ملاقات می‌کند. بعد از حمایت از آدمی اشتباه، تینا به اداره‌ای خیلی پایین‌تر از توانایی‌هایش انتقال داده می‌شود. او همیشه آماده‌ی جنگیدن برای چیزی است که درست است.

کوئینی گلداستاین (الیسون سادول): خواهر کوچک‌تر و هم‌اتاقی تینا، «ذهن‌جویی» خوش‌قلب و نیک‌سرشت که می‌تواند ذهن‌ها را بخواند.

جیکوب کُوالسکی (دن فاگلر): نانوای آرزومند/ کارگر کارخانه‌ی غیرجادوگر خوش‌بین که وقتی با نیوت ملاقات می‌‌کند با دنیای جادوگری آشنا می‌شود. (او اولین شخصیت اصلی مشنگ در دنیای داستان‌های هری پاتر است)

گرِیوز (کالین فارل): کارآگاهی قدرتمند و دست راست رئیس‌جمهور دنیای جادویی آمریکا.

مری لو (سامانتا مورتون): رهبر کوته‌بین سالمی‌های دوم، گروهی متعصب که به دنبال پیدا کردن و از بین بردن جادوگران و ساحره‌ها هستند.

کرِدِنس (اِزرا میلر): احتمالاً مرموزترین شخصیت میان بازیگران فیلم. او پسر به سرپرستی قبول شده‌ی مشکل‌دار مری لو است.




1- جی. کی. رولینگ فیلمنامه‌ی قسمت دوم فیلم "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" را به پایان برده و ایده‌هایی برای قسمت سوم نیز داده است.

2- این مجموعه حداقل سه‌گانه خواهد بود.

3- قسمت دوم 16 نوامبر 2018 اکران خواهد شد و کارگردان آن هم‌چنان دیوید ییتس خواهد بود.

4- از کاراکترهای آشنای دنیای هری پاتر به صورت گذرا نام برده می‌شود؛ اما ییتس گفته در قسمت دوم یک شخصیت آشنا را ملاقات خواهیم کرد و البته این مرد بسیار جوان‌تر خواهد بود. شما حدستون کیه؟ منم فک می‌کنم دامبلدور عزیز باشهلبخند

5- حدود بیش از 10 کتاب ویژه‌ی همراه فیلم منتشر خواهد شد. از پوستر گرفته تا لوازم و اشیاء و کتاب‌های سه‌بعدی و غیره.

6- نسخه‌ی به روز‌شده‌ای از کتاب "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" با مقدمه‌ای جدید از رولینگ و طرح جلدی نو در ماه مارس 2017 (اواخر اسفند امسال) منتشر خواهد شد.

7- قسمت سوم نیز به احتمال بالا نوامبر 2020 اکران خواهد شد.


مطالب مرتبط با موضوع  



«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» فیلمی جدید که بر مبنای جهان داستانی رولینگ خلق شده موفق شد در اولین آخر هفته اکرانش ۱۴۳.۳ میلیون دلار در بازار جهانی فروش کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» که پیش درآمدی بر داستان‌های «هری پاتر» محسوب می شود موفق شد بزرگ‌ترین افتتاحیه از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» را در ۱۱ بازار جهانی کسب کند.

«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» که از این آخر هفته (۱۸ نوامبر) در ۶۳ بازار سینمایی اکران شد به رقم باورنکردنی ۱۴۳.۳ میلیون دلار دست یافت.

کره جنوبی با فروش ۱.۱ میلیون دلار، روسیه با فروش ۹.۸ میلیون دلار، برزیل با فروش ۶.۴ میلیون دلار، آلمان با فروش ۹.۹ میلیون دلار و ایتالیا با فروش ۶.۶ میلیون دلار از جمله کشورهایی هستند که بزرگترین فروش در افتتاحیه فیلمی از مجموعه «هری پاتر» را رقم زدند.

بریتانیا با فروش ۱۸.۳ میلیون دلار از بقیه کشورها جلوتر بود و این فروش همپای فروش «بتمن در برابر سوپرمن» که بزرگترین افتتاحیه سال بود، جلو آمد.

استرالیا با فروش ۷.۳ میلیون دلار، مکزیک با فروش ۵.۸ میلیون دلار و اسپانیا با فروش ۴.۵ میلیون دلار از دیگر نقاط پراستقبال از این فیلم بودند. چین و ژاپن هنوز نمایش ان فیلم را شروع نکرده‌اند و هفته آینده چینی‌ها و ژاپنی‌ها می‌توانند به تماشای این فیلم بنشینند.

این فیلم در اکران آیمکس خود نیز موفق ظاهر شد و در ۳۳ بازار آیمکس بالاترین رکورد فیلم های «هری پاتر» را ثبت کرد.

«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» فیلم فانتزی و درام به کارگردانی دیوید یتس و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ جی.کی.رولینگ است. این فیلم که اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی رولینگ محسوب می‌شود اولین قسمت از یک پنج گانه است. رولینگ همچنین در کنار دیوید هیمن، استیو کلاوز و لایونل ویگرام، تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. بازیگران فیلم شامل ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، کارمن اجوجو، فیث وود-بلگارو، جان ویت و ران پرلمن است. تصویربرداری فیلم در تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۱۵ در استودیو لیوزدن وارنر برادرز آغاز شد.

این فیلم که با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری ساخته شده در آمریکا نیز با اکران در ۴۱۴۴ سالن سینما در مجموع ۷۵ میلیون دلار فروخت و فیلم اول باکس آفیس آمریکا شد.

این هفته «دکتر استرنج» محصول دیزنی موفق شد تا ۲۶ میلیون دلار دیگر از فروش در ۵۳ بازار جهانی کسب کند و مجموع فروشش در بازار بین‌المللی را به ۳۹۰ میلیون دلار برساند.

این فیلم در بازار آمریکا نیز فیلم دوم باکس آفیس است و با فروش ۱۷.۵ میلیون دلار دیگر در این هفته کاهشی ۵۸.۹ درصدی را تجربه کرد. با احتساب مجموع فروش این فیلم در بازار آمریکا، در مجموع «دکتر استرنج» فروشی ۵۷۱ میلیون دلاری را در سراسر جهان ثبت کرده و از «مرد مورچه‌ای» با فروش ۵۲۰ میلیون دلار جلو زده و به نظر می‌رسد به زودی از «آیرون من» با فروش ۵۸۵ میلیون دلار نیز پیشی بگیرد.  

«ترول‌ها» فیلم سوم باکس آفیس آمریکا با فروش ۱۷.۵ میلیون دلار در این آخرهفته در مجموع ۱۱۶.۲۴ میلون دلار در آمریکا کسب کرده و  در بازار جهانی نیز با فروش ۱۱.۴ میلیون دلار دیگر در ۶۶ بازار جهانی در مجموع ۱۴۵.۱ میلیون دلار فروش کرده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan