همه چیز درباره انیمیشن موانا محصول جدید شرکت والت دیسنی

  • ۰۹:۵۹
نتیجه تصویری برای معرفی انیمیشن موانا


والت دیزنی پیکچرز که زیر مجموعه شرکت بزرگ والت دیزنی، یکی از بزرگترین کمپانی های رسانه ای و سرگرمی جهان است به تازگی تیزری از انیمیشن جدیدش منتشر کرده است. این انیمشن که در ژانر های ماجراجویانه و کمدی دسته بندی میشود موانا Moana نام دارد و قرار است که 23 نوامبر 2016 در امریکا اکران شود.

این انیمیشن  به کارگردانی و نویسندگی ران کلمنتس و جان ماسکر ساخته شده است. این دو کارگردان انیمیشن ساز که بیشتر آثار خود را با همکاری یکدیگر درست میکنند، انیمیشن هایی چون کاراگاه موش بزرگ،پری دریایی کوچولو،علاءالدین،هرکول، سیاره گنج،شاهزاده خانم و قورباغه را در کارنامه خود  دارند. از صداپیشگان انیمشن موانا میتوان به دواین جانسون ( The Rock معروف) ، آلن تودیک،  Auli'i Cravalho و... اشاره کرد. کارکتر اصلی این انیمیشن دختری به نام موانا تنها دختر رئیس دریانوردان است که عاشق سفرهای دریایی است. زمانی که خانواده ش به کمک او احتیاج پیدا میکنند او سفری به یک جزیره ای افسانه ای را آغاز میکند. در این سفر پر ماجرا یک شخصیت نیمه خدا به نام ماوی همراه او میشود و ماجراهایی برایشان پیش خواهد  آمد... از شما دعوت میکنیم به



مطالب مرتبط با موضوع


انیمیشن «موانا» محصول جدید کمپانی دیزنی از تعطیلات شکرگذاری امریکا بیشترین استفاده را کرد و با فروش بیش از 81 میلیون دلاری دومین فیلم پرفروش این تعطیلات در همه دوران‌ها شد. این در حالی‌ست که سه فیلم جدید دیگر اکران شده نتوانستند انتظارها را برآورده کنند.

«موانا» در تعطیلات سه روزه آخر هفته 55.5 میلبون دلار و در پنج روز تعطیلی شکرگذاری 81.1 میلیون دلار فروخت که بعد از فروش 93.6 میلیون دلاری انیمیشن «یخ‌زده» بیشترین درآمد از این تعطیلات پنج روزه به شمار می‌آید.

به این ترتیب از میان ده فیلم پرفروش تعیلات سه‌روزه و پنج روزه شکرگذاری در امریکا، 9 فیلم متعلق به کمپانی دیزنی است. «موانا» همچنین در نخستین آخر هفته نمایش در خارج از امریکای شمالی 16.3 میلیون دلار کسب کرد که از این میزان، 12.3 میلیون دلار از گیشه چین به دست آمد.

اما فیلم فانتزی »جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» با فروش 45.1 میلیون دلار در سه روز و 65.7 میلیون دلار در پنج روز در رده دوم ایستاد که باعث شد مجموع درآمد این فیلم ی ده روز در امریکای شمالی به رقم 156 میلیون دلار برسد. این فیلم که بر اساس داستانی از جی کی رولینگ ساخته شده و در دنیای جادویی هری پاتر می‌گذرد، از گیشه خارج از امریکای شمالی هم تا به حال 132 میلیون دلار نصیب سازندگانش کرده است.

رتبه سوم جدول پرفروش‌های این هفته امریکای شمالی در اختیار فیلم «دکتر استرنج» محصول مشترک مارو و دیزنی قرار گرفت که در سه روز 13.3 و در پنج روز 18.8 میلیون دلار فروخت. مجموع فروش داخلی این فیلم حالا به 205 میلیون دلار رسیده که باعث شده دهمین فیلم از جهان سینمایی مارول باشد که درآمدش در امریکا و کانادا از مرز 200 میلیون دلار گذشته است.

اما فیلم «متفقین» به کارگردانی رابرت زمکیس و بازی برد پیت و ماریون کوتیار کمتر از حد انتشار فروخت و در سه روز 13 میلیون دلار و در پنج روز 18 میلیون دلار فروخت و در رده چهارم ایستاد. این در حالی‌ست که با توجه به بودجه 85 میلیون دلاری تولید این درام تاریخی جنگی، پیش‌بینی می‌شد حداقل 20 میلیون دلار از افتتاحیه خود به دست آورد. این دومین شکست پی در پی زمکیس بعد از «پیاده‌روی‌» است که سال پیش اکران شد.

فیلم علمی-تخیلی «ورود» به کارگردانی دنی ویلنوو هم در پنج روز تعطیلی شکرگذاری 15.6 میلیون دلار به درآمد خود افزود و مجموع فروش خود در امریکای شمالی را به 62 میلیون دلار رساند.

اما شکست‌های این هفته را از رده هشتم به بعد باید جست‌وجو کرد. جایی که کمدی «بابانوئل بد 2» در سه روز 6.1 میلیون دلار و در پنج روز 9 میلیون دلار فروخت که برای دنباله کمدی موفق رقم ناچیزی‌ست.

از آن بدتر فیلم «قوانین اعمال نمی‌شوند» (Rules Don't Apply) محصول فاکس و ساخته وارن بیتی کارگردان و بازیگر کهنه‌کار بود. این فیلم که در 2382 سالن به نمایش درآمد، در سه روز 1.5 میلیون دلار و در پنج روز 2.1 میلیون دلار فروخت و به این ترتیب با کسب فقط 661 دلار در هر سالن به شکست‌خورده‌ترین فیلم اکران شده در سال 2016 تبدیل شد. این فیلم همچنین در فهرست بدترین افتتاحیه‌ها در بیش از 2000 سالن همه دوران‌ها رده ششم را کسب کرد!








ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan