با بازیگران نقش گوگوش ابی و داریوش در سریال معمای شاه آشنا شوید

  • ۱۵:۵۶

ابی، داریوش و گوگوش به «معمای شاه» می‌آیند

روزنامه هفت صبح: با رسیدن سریال «معمای شاه» به ماجرای حضور فرح و دوستانش در دربار پهلوی، کم‌کم پای خواننده‌های پاپ این دوره که در دربار رفت و آمد داشتند هم به داستان باز می‌شود.
 
سڪانس های ماندگار نهنگ عنبر: خوانندگی ابی در رستوران

 
قرار است از ابن به بعد خواننده های دهه ۵۰ مثل فائقه آتشین، ابراهیم حامدی و عبدالحسن ستارپور هم در دربار پهلوی نشان داده شوند. بازیگری که در فیلم «نهنگ عنبر» در نقش ابراهیم حامدی بازی کرده بود اینجا هم همین نقش را بازی کرده است .

از سویی دیگر قرار است داریوش اقبالی هم به عنوان خواننده اجتماعی که در آن زمان بین مردم شناخته شده بوده ،دراین سریال حضور داشته باشد. نقش این خواننده را همان بازیگری ایفا می کند که در فیلم ضد گلوله شباهت بسیار زیادی به آن خواننده داشت .

هنوز تصویر خاصی از تست گریم هیچ کدام از این خواننده ها در معمای شاه منتشر نشده است .







مطالب مرتبط با موضوع


شوخی و شیطنت با خواننده های قبل انقلاب

محمدرضا ورزی کارگردان سریال معمای شاه در گفت و گو با تماشا به تصویر کشیدن خوانندگان درباری قبل از انقلاب را شیطنت خبری دانست

اگر شماره روز گذشته «تماشا» را دیده باشید قطعا خواندن این خبر که قرار است در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی بازیگرانی نقش گوگوش و ستار و ... را ایفا کنند برایتان جذاب بود. این هم از آن دست اخبار بامزه ای بود که اولین بار در سایت «کافه سینما» مطرح شد.

شرح خبر این بود: «سازندگان این سریال تلویزیونی در هفته های اخیر، به دنبال بازیگرانی برای ایفای نقش خوانندگان دهه 1350 ایران هستند تا در بخش هایی از این مجموعه ایفای نقش کنند. خوانندگانی از قبیل گوگوش، ابراهیم حامدی (ابی) و ستار. که بعضی از این خوانندگان، ارتباطاتی با دربار پهلوی هم داشته اند. اگر تغییری در برنامه ها و روند عادی مجموعه صورت نگیرد، و همه چیز طبق روال گذشته پیش رود؛ قرار است چند بازیگر ایرانی، نقش آنها را در این مجموعه ایفا کنند.»

برای پیگیری این خبر با محمدرضا ورزی کارگردان این سریال تماس گرفتیم که هنوز جمله مان تمام نشده با خنده گفت: «نه، کاملا تکذیب می کنم. من در یک جمعی بودم که به حالت شوخی گفتم که چقدر خوب می شد که می توانستیم خواننده های درباری را هم در کارمان نشان بدهیم که گویا یک نفر آنجا با شیطنت این موضوع را تبدیل به خبر و کاملا جدی مطرح کرده است.»

ورزی در پاسخ به این سوال که آیا در سریال «معمای شاه» هنرمندان و ستارگان آن دوره موسیقی به تصویر کشیده می شود به «تماشا» گفت: «ما فرهنگ آن دوران را در ضمن کار نشان می دهیم اما به نامداران آن دوره پرداخته ایم؛ افرادی که می توان به آنها پرداخت. برای اولین بار به شما می گویم که ما داریوش رفیعی یکی از شخصیت های موثر در تصنیف ایرانی و روح الله خالقی آهنگساز برجسته موسیقی کشورمان را در این سریال نمایش می دهیم.»

پروژه «معمای شاه» از زمان پیش تولید تا به الان درگیر حاشیه های زیادی شده از انتخاب بازیگر نقش فرح و ثریا تا آمدن محمدرضا شریفی نیا و انتخاب بازیگر برای نقش دکتر علی شریعتی و دکتر بهشتی.

26 دی، همزمان با سالروز فرار شاه از ایران، ساخت «معمای شاه» طی مراسمی آغاز شد که در آن مراسم معاون سیما، معاون توسعه سازمان گردشگری، مدیران شبکه یک سیما، کارگردان و برخی از بازیگران این مجموعه از جمله امیر مهدوی کیا و داریوش کاردان بازیگران نقش شاه و هویدا حضور داشتند.

در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» 300 بازیگر در نقش های اصلی بازی خواهند کرد و تعداد بازیگران نقش های اصلی و فرعی به 2000 بازیگر می رسد.

این مجموعه، زندگی محمدرضا پهلوی از دوران کودکی تا فرارش از ایران را به نمایش خواهد گذاشت. برای ساخت این مجموعه دکورهایی در دانشگاه تهران، نوفل لوشاتو، حلبی آباد، پامنار و منیریه ساخته شده است اما علاقه مندان به دیدن مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» یک سال باید منتظر بمانند زیرا تلویزیون تصمیم گرفته زمستان سال آینده و همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب پخش این مجموعه را آغاز کند. «معمای شاه» به تهیه کنندگی علی لدنی در 45 قسمت 50 دقیقه ای برای شبکه یک تهیه می شود.




 نهنگ عنبر فیلمی به ڪارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار و محصول سال ۱۳۹۳ اسـت. ایـن فیلم با وجود پذیرفتن برخی اصلاحات بازهم مورد تأیید وزارت ارشاد قرار نگرفت و قرار شد با حذف برخی صحنه ها مجوز اڪران بگیرد. در نهایت ایـن فیلم با حذف برخی صحنه ها در اواخر اردیبهشت سال ۱۳۹۴ مجوز اڪران گرفت.
در نظر سنجی انجام گرفته شده ایـن فیلم از لحاظ محبوبیت در صدر فیلم هائی قرار گرفت ڪـه همزمان با آن اڪران شده.
فیلم با فروش نزدیڪ به هفت میلیارد تومان بعد از فیلم محمد رسول الله به دومین فیلم پرفروش سال ۹۴ تبدیل شد.
ارژنگ صنوبر مردی ۵۰ ساله در زندگی خود دچار تجربه های متفاوت و سخت عاشقانه ای می شود و فیلم بازگوڪننده آن ماجراهاست.




دانلود قسمتی که ابی در سریال معمای شاه حضور داشت

ابی خواننده لس آنجلسی به صدا و سیما آمد + فیلم

دانلود قسمتی که ابی در سریال معمای شاه حضور داشت

ابی در صدا و سیما

قسمت 73 سریال معمای شاه که 18 دی 95 پخش شد بخشی از این سریال موزیک ویدئویی از ابی خواننده لس آنجلسی پخش شد

دانلود بخشی از این سریال که ابی حضور داشت



دانلود ویدئو






فیلم حضور ستار در سریال معمای شاه

دانلود لحظه حضور ستار خواننده در سریال معمای شاه

فیلم حضور ستار در سریال معمای شاه

ستار در سریال معمای شاه

ستار خواننده لس آنجلسی هم در سریال معمای شاه حضور پیدا کرد و برای شاه شعر معروفش را خواند!!

بعد از حضور ابی در سریال معمای شاه اینبار نوبت ستار بود تا در سریال حضور پیدا کند تا برگی دیگر از تاریخ معاصر ایران را ورق بزند




دانلود کلیپ









ت
این کارگردان نادان اول باید تحقیق میکرد.شاه خواننده خاص داشته به نام خاطره
ملی
مثلا می خواست مخاطب برای فیلمشون جذب کنن.خخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan