معرفی کامل فیلم کمدی انسانی محمد هادی کریمی | معرفی فیلم های جشنواره 35 فیلم فجر

  • ۱۶:۲۰

محمدهادی کریمی- کمدی انسانی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «کمدی انسانی» روزهای پایانی خود را طی می کند.

به گزارش بانی فیلم، «کمدی انسانی» عنوان جدیدترین فیلم سینمایی محمدهادی کریمی محسوب می شود که فیلمبرداری آن از دو ماه گذشته در سکوت کامل خبری آغاز شده و در حال حاضر روزهای پایانی خود را طی می کند.

فیلمبرداری این فیلم ۶۰ جلسه پیش بینی شده و در حال حاضر ۹۰ درصد از کار نیز مقابل دوربین رفته است.

فیلم دارای ۱۸ لوکیشن اصلی است که همگی در تهران قرار دارد و بخش هایی نیز در شهرک غزالی و سالن مسابقه بوکس شیرودی فیلمبرداری شده است.

علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی،  آرمان درویش، بهاره کیان افشار، هستی مهدوی فر، فرخ نعمتی و لیلا زارع و (با حضور) نیکی کریمی همراه با هنرمندان نوجوان ایلیا نصراللهی و سام غفوری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«کمدی انسانی» یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می بایست برخلاف آنچه در درونش می گذرد نقشی همسان با اکثریت پیرامونش را بازی کند. فیلم روایت زندگی یک فرد در چهار دهه مختلف است.

وقتی به یاد بیاوریم «برف روی شیروانی داغ» (ساخته قبلی کارگردان) در یک شب و در یک لوکیشن می گذشت شاید تفاوت ظاهری این کار با فیلم های قبلی محمدهادی کریمی مشخص شود هر چند که از خلاصه داستان می توان دریافت درونمایه آنها همچنان یکی است.

کریمی در گفت وگو با بانی فیلم درباره خبری که چندی پیش از سوی یکی از نشریات به چاپ رسیده بود گفت: «متأسفانه خبر نادرست، سردرگم و ناقصی که منبع آن هم مشخص نبود در نشریه ای به چاپ رسیده بود که آن را بعد از تذکر من برداشتند، اما هنوز در حیرت و بهت به سر می برم از اینکه چگونه می توان با این روش اعتماد مخاطبان را جلب کرد. به خصوص اینکه از عکس شخصی و پرسنلی بعضی از بازیگران به عنوان تست گریم و یا عکس فیلم استفاده شده بود، تا خبر را موجه جلوه دهند.

او همچنین درباره «کمدی انسانی» نیز می گوید: پروژه بسیار سنگینی است که فقط عشق به ساخت این داستان و مضمونش باعث شد در بخش خصوصی و به عنوان تهیه کننده به سراغش بروم، بقیه حرف ها بماند برای وقتی که فیلم را می شود دید و می توان درباره این عشق به قضاوت نشست.

سایر عوامل اصلی «کمدی انسانی» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: بابک اردلان، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، برنامه ریز و جانشین تولید: حمید غفاریان، مدیر تولید و مجری طرح: محمدباقر طسوجی، مدیر تدارکات: علی خلخالی، عکس: حبیب مجیدی، تهیه کننده: محمدهادی کریمی. سایر بازیگران: زینب قادری، حمیدرضا سام خانیان، بابک جعفریه، عطا مرادی، فتاح نظریان، احمد کساییان و بلور سادات.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan