پرفروشترین فیلم های سینمای ایران در سال 96

  • ۱۳:۱۶
آمار پرفروش ترین فیلم های سینمایی 95


سینماپرس: آخرین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حالی اعلام شد که فیلم های کمدی بیشتر از دیگر فلم ها با اقبال مخاطبان مواجه گشته است.
به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «ابد و یک روز» با در اختیار داشتن ۵۲ سینما، مجموع فروش خود را به چهار میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسانده‌ است.
این فیلم سینمایی پس از ۳۷ روز نمایش در ۲۴ سینمای تهران فروش خود را به سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسانده است و در شهرهای دیگر نیز در ۲۸ سینما در حال اکران است و فروشی بالغ بر یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان داشته است.
فروش فیلم «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا را نیز چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام شد. این فیلم در ۲۸ سینمای پایتخت در حال نمایش است و سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان فروش داشته و در شهرستان‌های دیگر نیز با داشتن ۴۰ سالن نمایش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان فروخته است.
فیلم «کوچه‌ی بی‌نام» ساخته‌ی هاتف علیمردانی با وجود گذشت نزدیک به ۷۰ روز از آغاز اکرانش، همچنان در شش سینمای تهران در حال نمایش است و مجموع فروش خود را به بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسانده است.
«خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده و طناز طباطبایی، فروش خود را به مرز یک میلیارد تومان رسانده است.
«من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی نیز که از پنجم اسفند سال گذشته بر پرده‌ی سینماهاست، تا کنون فروشی در حدود ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان داشته است.
این فیلم سینمایی با در اختیار داشتن ۳۰ سالن در تهران، شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و با داشتن ۷۰ سالن در سایر شهرها شش میلیارد فروش داشته است.
«کفشهایم کو؟» ساخته‌ی کیومرث پوراحمد که رضا کیانیان نقش اصلی آن را بر عهده دارد فروشش نیز به ۴۴۰ میلیون تومان رسیده است.
«۵۰ کیلو آلبالو» نیز فیلمی کمدی است توانست مجموع فروش خود را به ۷ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان برساند.
این فیلم با داشتن ۲۴ سینما در تهران چهار میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان فروخته و در ۶۱ سینمای شهر‌های دیگر نیز دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون فروش داشته است.

برترین وبلاگ ایرانی "nekafun.blog.ir"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan