امکانات شگفت انگیز تویتا کمری 2018

  • ۱۰:۴۰
برترین ها - محمدرضا مرتضایی: تویوتا از کمری 2018 خود در نمایشگاه ماشین دیترویت 2017 رونمایی کرد.با توجه به ظاهر این ماشین به نظر می رسد که این مدل از کمری با رویکردی تجاری ساخته شده است. کمری جدید از طراحی بهتر، آپشن های داینامیک بیشتر، امکانات ایمنی پیشرفته تر و فناوری جدیدتری استفاده کرده است که بدون شک یکی از بهترین خودروهای خواهد بود که در جاده ها تردد می کند.از قدرت بیشتر این ماشین گرفته تا اپلیکیشن های اتصال و تغییرات در طراحی آن، همگی نکات جالبی دارند که در ادامه به 11 مورد از این موارد اشاره خواهیم کرد.  
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)

ارتفاع کمتر، طویل تر، عریض تر

 در مقایسه با کمری های موجود در بازار، خودروی جدید کمری 1.2 اینچ کم ارتفاع تر و 0.4 اینچ بلندتر و 1.3 اینچ عریض تر است و این به واسطه استفاده از پلتفرم TNGA است. در نتیجه سقف و کاپوت ماشین به ترتیب 1 و 1.5 اینچ پایینتر از نمونه های دیگر کمری قرار دارند که هر دوی این موارد به بهبود رانندگی  و کنترل این ماشین کمک کرده اند.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


سیستم تعلیق با بازوی کنترل کننده

ارائه ماشینی با خصوصیات رانندگی پویا یکی از مهمترین ویژگی های کمری 2018 است و تویوتا نیز مانند تمام خودروسازان بزرگ جهان از پلتفرم TNGA در این راستا نهایت بهره را برده است.
اکنون نیز کمری 2018، از سیستم تعلیق با کنترل بازویی در محور عقب استفاده می کند. این سیستم کنترل فرمان و سواری با کمری را بسیار راحت می کند و باعث می شود رانندگی با این ماشین باز هم لذتبخش تر شود.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


استفاده از موتور 6 سیلندر

بر خلاف شایعاتی مبنی بر استفاده کمری 2018 از یک موتور 4 سیلندر با توربوشارژ جدید، تویوتا همچنان از موتور های 6 سیلندر در کمری 2018 استفاده خواهد کرد.در این مدل از کمری شاهد استفاده از D-4S مستقیم، سیستم Port – injection، و یک محفظه 3.5 لیتری در موتور آن خواهیم بود که این ماشین را بسیار قدرتمند تر از نمونه های قبلی کمری خواهد کرد. موتور کمری 2018، قدرتی برابر با 295 اسب بخار و 263 پوند بر فوت دارد که تقریبا قدرتی برابر با موتور تویوتا هایلندر بازطراحی شده و لکسوس RX 350 (295 اسب بخار و گشتاور 268 پوند بر فوت) است.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 

 
تمامی موتورهای مدل های جدید تویوتا با قابلیت های پویا خواهند بود

دوران موتورهای 2.5 لیتری l-4 در خودروهای تویوتا رو به پایان است. در این مدل از تویوتا برای اولین بار از سیستم جدید نیروی پویا استفاده شده است که در آن شاهد ارائه ویژگی هایی مثل port injecting و نرخ فشرده سازی بالا، و بهینه سازی حرارتی موتور تا حد 40 درصد هستیم.این موتور همچنین قادر به کار کردن با سیستم VVT-iE تویوتا که کنترل تمام الکتریکی ماشین محسوب می شود نیز می باشد. این فناوری جدید را می توان در مدل های جدید لکسوس و تویوتا دید.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


استفاده از گیبرکس 8 دنده استاندارد

در مدل های گازی کمری 2018، از هشت دنده استفاده شده که این حالت در حال حاضر در تویوتا هایلندر،سینا و لکسوس RX 350 به طور استاندارد استفاده می شود. برای کاهش افت شتاب، ناشی از تغییر گشتاور و تعویض دنده در این گیربکس جدید از ویژگی قفل اتوماتیک از دنده دو تا هشت در نظر گرفته شده است که به کمری جدید کمک می کند سریعتر شتاب بگیرد و جاده ها را سریعتر و پر قدرت تر از همیشه در نوردد.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


مدل هیبریدی موثر و قدرتمند

تویوتا کمری هیبریدی نیز به عنوان بخشی از خط تولید کمری 2018 ساخته خواهد شد و در بخش نیرودهی آن از یک موتور 2.5 لیتری l-4 که با یک موتور برقی جفت می شود استفاده شده است و همچنین شاهد یک CVT به روز شده و باتری های لیتیوم یونی و یا نیکلی هیبریدی در موتور ان مدل ها خواهیم بود. در نتیجه کمری 2018 بسیار قدرتمند تر از بسیاری از مدل ها و شاید تا حد مدل های پریوس در بازار ظاهر خواهد شد.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


مصرف سوخت بهینه با رویکردی اسپورت

 تویوتا در ارائه کمری 2018  به بازار، علاوه بر مدل های LE و XLE به مانند مدل های قبلی از عرضه مدل Se نیز خبر داده است. با این حال CVT  با حالت به روز شده ای به بازار عرضه می شود که شش دنده است و قادر است با تغییر حالت به صورت دستی به رده SE تغییر وضعیت دهد. سوییچ به حالت اسپورت، شتاب ماشین را بیشتر می کند که این مسئله نیز به لطف استفاده از قدرتی است که از طریق سیستم هیبریدی – برقی ماشین به موتور اضافه می شود. این بدان معنا است که این ماشین می تواند خط بطلانی بر کند بودن ماشین های هیبریدی بکشد.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


صندوق عقب بزرگ برای قرار دادن وسایل بیشتر

استفاده از پلتفرم TNGA در کمری 2018 به این معنا است که  پک باتری لیتیوم یونی درست در زیر صندوق عقب قرار می گیرد. این  موضوع به مرکز ثقل پایینتر ماشین کمک می کند که به ثبات و رانندگی پویای ماشین کمک می کند. از این گذشته وقتی باتری در صندوق عقب قرار داده نشده، در نتیجه فضای بیشتری در صندوق عقب خواهیم داشت که به قرار دادن وسایل بیشتر در آن کمک می کند.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


امکانات ایمنی اکتیو کمری 2018 استاندارد شدند

تویوتا با استاندارد کردن امکانات ایمنی مدل های 2017 و استفاده از آن ها در مدل 2018 گام بلندی در جلب نظر مشتریان خود برداشته است. در مدل 2018 شاهد ارائه سیستم ایمنی Sense P هستیم که شامل سیستم کنترل سفر تطبیقی،بوق هشداردهنده اتوماتیک، هشدار خارج شدن از خط، کمک فرمان می شود. این سیستم همچنین از سیستم شناسایی احتمال تصادف با تلفیق با سیستم تشخبص عابر پیاده بهره می برد که با ادغام با یکدیگر  سیستم هشدار تصادم و ترمز اتوماتیک در مواقع اضطراری را تشکیل می دهند.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


صفحه نمایش پیش روی راننده امکان بازی خلبان جنگنده در حین رانندگی را به راننده می دهد

تویوتا کمری 2018، یکی از معدود سدان های میان رده ای محسوب می شود که آپشن صفحه نمایش بالای سر راننده را در اختیار می گذارد که به شما به عنوان یک راننده این حس را القا می کند که خلبان یک هواپیما هستید و در کابین خلبان نشسته اید و مشغول هدایت هواپیما هستید. این صفحه 10 اینچی  قادر است اطلاعاتی مثل سرعت،ناوبری لحظه ای را در اختیار راننده قرار دهد و همچنین باعث اجتناب از خیره شدن راننده به جاده با توجه به رهگیری جاده از صفحه نمایش نیز می شود.
 
 11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
 


سیستم Entune 3.0 اتصالات بی سیم را در انگشتان شما قرار می دهد

جدیدترین اینترفیس چندرسانه ای تویوتا موسوم به Entune  با آخرین اپلیکیشن های مورد نیاز راننده تجهیز شده است که از آن جمله می توان به Remote connect اشاره کرد که به راننده امکان روشن کردن ماشین از راه دور،آگاهی از آخرین وضعیت ماشین از راه دور، پیدا کردن موقعیت ماشین از راه دور، مانیتور راننده مهمان، باز و بسته کردن درهای ماشین را می دهد. ناوبری این ماشین از طریق ارتباط استاندارد Scout GPS انجام می شود که نقشه های متجرک را در مدل های 4 سیلندر و هیبریدی ارائه می دهد و در مدل های 6 سیلندر شاهد سیستم ناوبری پویای جدیدی هستیم که می تواند از طریق هوا به روز شود.
 
11 نکته جالب در مورد تویوتا کمری 2018(مرتضایی)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan