سوتی های تاریخی داور بازی پرسپولیس و گسترش فولاد

  • ۲۰:۰۷
ورزش سه: احمد صالحی داور بازی پرسپولیس و گسترش فولاد با اشتباهی عجیب صحنه‌ای تاریخی را رقم زد.
 
در شرایطی که مسعود ابراهیم زاده بازیکن گسترش بعد از خطا روی علی علیپور در دقیقه 81 با دریافت کارت زرد دوم باید از بازی اخراج می‌شد، صالحی از این کار سر باز زد چراکه ظاهرا شماره بازیکن دیگری را روی صحنه اول ثبت کرده بود.

مرور صحنه‌ بازی در دقیقه 36 نشان می‌دهد که این ابراهیم‌زاده از پشت روی مهدی طارمی خطا کرده و کارت گرفته و اگرچه بعد از خطا پشت مگنو باتیستا قرار می گیرد اما داور کارت را به وی داده است. اخطار دوم ابراهیم زاده هم که کاملا مشخص و روشن بود و داور بلافاصله و بعد از خطای او روی علیپور در کنار خط این بازیکن را جریمه کرد.

جالب اینکه اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها به داور مبنی بر اینکه ابراهیم‌زاده دوبار کارت گرفته به جایی نرسید و داور رای به ادامه کار ابراهیم‌زاده داد و بعد از آن فرشاد احمدزاده را جریمه کرد. نکته اینجاست که این بازیکن سابق سایپا که اخیرا به تیم ملی نیز دعوت شده در نیمه اول هم از باید به دلیل خطا پنالتی روی مهدی طارمی جریمه می‌شد اما داور به کل از این صحنه چشم پوشید.

اشتباه احمد صالحی که امروز با نوع قضاوتش بازی را به سمت بدی برد، در ذهن هواداران فوتبال ایران باقی خواهد ماند. او کاری را کرد که پیش از وی گراهام پل داور انگلیسی در دیدار برزیل و کرواسی در جام جهانی انجام داده بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan