معرفی کامل فیلم های بچه های جسور 1و 2 با بازی نیما شاهرخ شاهی

  • ۲۰:۴۰


نتیجه تصویری برای فیلم ایرانی بچه‌های جسور

به گزارش بانی فیلم، فیلمبرداری «بچه های جسور(2)» به کارگردانی و نویسندگی حجت ا… سیفی هم اکنون به مرز 60 درصد رسیده و گروه بزودی برای ادامه تولید به جنگل های شهر ساری خواهند رفت. به گفته سیفی 80 درصد از فیلم دارای ویژوال افکت خواهد بود که در سینمای ایران این امر بی سابقه بوده است. تاکنون تمامی بازیگران مقابل دوربین رفته اند و اولین نمایش فیلم نیز در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. نیما شاهرخ شاهی در این فیلم با سه گریم کاملاً متفاوت ایفاگر نقش های سلطان بردیار، سلطان سلامان و امدادگر اورژانس مقابل دوربین رفته است. جلیل فرجاد، مرتضی ضرابی، لیلا بوشهری، رابعه مدنی، مسیح سیفی،  رحیم عرب امینی، زهرا عباس زرگری، حمید ابراهیمی، رضا عطایی فر، ابوالقاسم کوشا، امیرحسین غفاری، رحیم شاه مرادخانی، کاظم نجارزاده، سعید مقدم، محمد حاج حسینی و فرهاد آقایی همراه با چندین هنرمند کوتاه قامت دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند.
فیلمبرداری بخش های مربوط به پرده سبز این فیلم سینمایی ابتدا در یک سوله انجام شده و قسمت هایی از کار نیز در شهرک غزالی و کرج مقابل دوربین رفته است.
در خلاصه داستان «بچه های جسور 2» آمده: دانیال پسری خیال پرداز دائم در حال دیدن فیلم های مختلف از طریق تلویزیون و لپ تاپ است حتی در حین مسافرت. مادر از او می خواهد از دیدن فیلم دست کشیده و اوراق چاپ نشده کتاب پدر را به جای آن بخواند. آنها با اتومبیل به سمت شمال کشور در حرکتند. در محلی که برای استراحت توقف کرده اند، طوفان نابهنگامی باعث می شود تا اوراق در هوا پراکنده و بخشی به سوی جنگل حاشیه جاده برده شود. مادر به دنبال جمع آوری اوراق به داخل جنگل رفته، دانیال و خواهرش ملیکا نیز برای کمک به سمت او وارد جنگل می شوند که در اثر حادثه ای با دنیای جدید و آدم هایی با قامت کوتاه روبرو می شوند و… . سایر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: طراح گریم: کوروش علیزاده، طراح صحنه: قاسم مربی، مشاور هنری: شهناز ارسالی، فیلمبردار: رضا دانشور، صدابردار: مهرداد دادگری، عکس: پریسا ایمان پور.



حجت الله سیفی ضمن گلایه از بی توجهی مسئولان به سینمای کودک از ادامه ساخت «بچه های جسور۲ » در صورت کمک بنیاد سینمایی فارابی گفت.

حجت الله سیفی کارگردان فیلم سینمایی «بچه های جسور ۲» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین مراحل ساخت این اثر سینمایی گفت: در حال حاضر این فیلم سینمایی در مرحله انجام جلوه‌های ویژه رایانه‌ای قرار دارد و هنوز صداگذاری آن آغاز نشده و ادامه کارهای این فیلم در گرو کمک مالی بنیاد سینمایی فارابی است. ما به واقع در انتظار یاری فارابی هستیم زیرا از ابتدا هم قرار بود به ما کمک کند.

وی با اشاره به زمان اکران «بچه‌های جسور ۱» افزود: ما حدود ۵ سال در انتظار اکران این فیلم بودیم در این مدت شرایط به گونه ای بود که گویا فیلم ما توقیف شده بود و به نمایش عمومی در نمی آمد. زمانی که ما شروع به ساخت «بچه های جسور ۱» کردیم بازیگران فیلم ۱۰ سال داشتند و حالا ۱۵ ساله هستند، اما با گذشت ۵ سال حالا قرار است این فیلم در مهر ماه سال جاری توسط شرکت پخش ناهید فیلم اکران شود. در این مدت با توجه به اینکه بازیگران «بچه های جسور ۱» از سنین کودکی و نوجوانی خود فاصله می گرفتند ما مجبور شدیم قبل از اکران آن، «بچه های جسور ۲» را بسازیم.

این کارگردان در پایان با گلایه از بی توجهی مسئولان به سینمای کودک خاطرنشان کرد: در ایران به سینمای کودک توجه نمی شود و به طور کلی آثار کودکان نادیده گرفته می شوند که باعث تاسف است. با این حال اردیبهشت ماه سال آینده «بچه های جسور ۳» را با استفاده از همان بازیگران کلید می‌زنم.

در خلاصه داستان «بچه های جسور ۲» آمده است: دانیال پسری خیال پرداز، دائم در حال دیدن فیلم های مختلف از طریق تلویزیون و لپ تاپ است حتی در حین مسافرت. مادر از او می خواهد از دیدن فیلم دست کشیده و اوراق چاپ نشده کتاب پدر را به جای آن بخواند. آنها با اتومبیل به سمت شمال کشور در حرکتند. در محلی که برای استراحت توقف کرده اند، طوفان نابهنگامی باعث می شود تا اوراق در هوا پراکنده و بخشی از این اوراق به سوی جنگل برده شود. مادر به دنبال جمع آوری اوراق به داخل جنگل می رود، دانیال و خواهرش ملیکا نیز برای کمک کردن او وارد جنگل می شوند که در اثر حادثه ای با دنیای جدید و آدم هایی با قامت کوتاه روبرو می شوند و ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan