ماجرای وحشتناک تجاوز 11 نفر به کودک کار در شهرتان پردیس

  • ۰۹:۲۳

تجاوز جنسی ۱۱ نفره به کودک کار و قتل کودک کار در پردیس

تجاوز جنسی 11 نفره به کودک کار و قتل کودک کار در پردیس

تجاوز جنسی ۱۱ نفره به کودک کار و قتل کودک کار در پردیس

تجاوز ۱۱ نفره

تجاوز جنسی ۱۱ نفره به کودک کار و قتل کودک کار که رئیس پلیس پردیس گفت: هیچ قتل یا تجاوزی به کودک کار در شهرستان پردیس نشده است و اخبار منتشر شده کذب است.

سرهنگ غلامرضا حسنوند در پاسخ به این پرسش که اخباری در روزهای اخیر در مورد تجاوز ۱۱ مرد افغان به کودک کار و قتل او در پردیس، در فضای مجازی منتشر شده و حتی برخی رسانه های رسمی اقدام به بازنشر آن کردند، گفت: پس از انتشار این خبر در روزهای گذشته و بازنشر آن در برخی سایت ها، تیم های ویژه پلیس بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. با برسی تمامی پرونده ها مشخص شد هیچ فقدانی کودک کار، پرونده تجاوز یا کشف جسدی در شهرستان پردیس گزارش نشده است.

وی ادامه داد: این موضوع را به شدت تکذیب کرده و اعلام می کنم چنین جنایتی در این شهرستان رخ نداده است. رئیس پلیس پردیس از شناسایی عاملان انتشار این شایعه و برخورد با آنها خبر داد.

شیرین صفوی
کاری به صحت و سق این خبر و تکذیبیه اش ندارم ،ولی آیا از این اتفاقات اصلا نیفتاده ؟؟؟+!!!! آیا همه چی آروم و همه خوشبختن؟؟؟؟+!!!!! آیا افغانی های میهمان میزبان شده هیچ گونه خبط وخطا و قتل و تجاوز نکرده و نمیکنن ؟؟؟؟+!!!! هیچ میدانید کودکان کار همیشه در خطر آسیبهای اجتماعی هستن و توان شکایت و پیگیری آسیبهای خود را ندارند !!!!!پس باز با شهامت میتوانید بگوییدتکذیب میشود !!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan