آیا کلاه قرمزی 96 از شبکه جم پخش می شود

  • ۲۱:۰۷
خبر آنلاین: حمید مدرسی شایعاتی مبنی بر پخش مجموعه «کلاه قرمزی» از شبکه جم را رد کرد و از مدیران صداوسیما درخواست کرد تا با حل مسئله جلوی بیان این مسایل را بگیرند.

پخش مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز چند سالی است که با حواشی زیادی همراه بوده است و حتی سال گذشته عوامل این برنامه به دلیل پرداخت نشدن بدهی خود از سوی سازمان صداوسیما این برنامه را تولید نکردند. در ماه های اخیر زمزمه هایی در مورد تولید و پخش این مجموعه به گوش می رسید. کار از زمزمه های تولید جلوتر رفت و بخش هایی از این مجموعه مقابل دوربین رفت اما کار به نیمه رسیده بود که تهیه کننده این مجموعه از بدقولی سازمان صداوسیما و توقف کار خبر داد.

پس از همه این حواشی شایعاتی هم مبنی بر پخش مجموعه «کلاه قرمزی» از شبکه جم مطرح شد، که حمید مدرسی تهیه کننده این برنامه در کانال رسمی برنامه «کلاه قرمزی» این ادعا را رد کرد و آن را دسیسه دشمنان داخلی دانست.
متنی که از جانب او در کانال منتشر شده به این شرح است: «متاسفانه خبر جعل و دروغین پخش برنامه «کلاه قرمزی» از شبکه جم با منبع خبر از صفحات غیر واقعی این مجموعه به نام های شخصیت های عروسکی کلاه قرمزی و یا آقایان حمید جبلی و ایرج طهماسب این نکته را نشان می دهد دشمنان قسم خورده حوزه فرهنگ و هنر بیشتر در داخل این مملکت فعالیت دارند تا در خارج از کشور، چندی است با باز شدن فضای مجازی صفحات فیک و جعلی اکثر هنرمندان، چهره ها و مجموعه های پر طرفدار با نشر خبرهای دروغین و تفرقه انداز، در موردهای بی شماری به کسب درآمد نامشروع و تخریب چهره ها فعال زده اند.

کمتر چهره معروف، برند و مجموعه‌ای بنام و پر طرفدار سراغ دارم که با معظل صفحات جعلی و فیک چهره ها دست و پنجه نرم نکرده باشد و در این میان فقط به تکذیب صفحات فیک بسنده می شود.

چندی پیش آقای حمید جبلی با مصاحبه با سیما و واحد مرکزی خبر ضمن اعلام نداشتن هرگونه صفحه شخصی خودشان و  همچنین آقای ایرج طهماسب و مجموعه کلاه قرمزی اطلاع رسانی کردند. من نیز در چند خبررسانی  آدرس های قانونی و اصل کلاه قرمزی را اطلاع رسانی کردم.

لذا بار دیگر از همه رسانه ها و مطبوعات با وجدان آگاه و کاری خواهشمند است در این زمینه اطلاع رسانی و به منبع سالم خبر توجه کنند، در موارد گذشته از بیش از 60 صفحه دروغین مجموعه «کلاه قرمزی» با عناوین متنوع به پلیس فتا شکایت شد که متاسفانه طولانی شدن مراحل بوروکراسی فرصت را برای سواستفاده کنندگان فضای مجازی مهیا ساخته و به تخریب چهره ها و مجموعه های پر طرفدار به فعالیت غیر قانونی خود ادامه می دهند.

در انتها باردیگر تاکید می شود مجموعه «کلاه قرمزی» حتی بدون هیچگونه توافق و یا مکتوبی فقط جهت پخش از سیمای جمهوری اسلامی ساخته شده و لاغیر و عملا با توجه به قصه های ضبط شده با مناسبت ایام نوروز نوشته و تولید شده است و عملا پخش برنامه بجز زمان نوروز بی معناست.

لذا بار دیگر از مدیران ارشد سیما و ریاست محترم سیما تقاضا دارد ضمن دخالت و مهیا ساختن پخش مجموعه از سیما جواب دندان شکنی به یاوه گویان و حاشیه سازان مخرب سیما و این مجموعه چه در داخل وخارج از کشور داده شود و از شرایط تاسف اور گرفتن ماهی از اب گلا آلود جلوگیری شود. 

با تشکر/ حمیدمدرسی/ جمعه/ ۱۳۹۵/۱۲/۲۷»
arya baradaran
الان به کلاه قرمزی چه ربطی داشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan