حمید صفت به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد

  • ۲۱:۳۲

 حمید صفت خواننده رپ به خاطر قتل شوهر مادرش صبح امروز دستگیر شد.

دستگیری خواننده رپ

به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح امروز خبر فوت مشکوک یک مرد 66 ساله توسط پسر همسرش به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از  شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

پیرمرد 66 ساله که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد قبل از مرگ خود به پلیس گفته بود توسط پسر همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

این پسر جوان 24 ساله به نام حمید رضا امیری صفت معروف به حمید صفت که خواننده رپ کشورمان هم است، ساعاتی بعد خود را به کلانتری 145 معرفی کرد.

با انجام هماهنگی قضایی حمیدرضا به اداره دهم منتقل شد و در بازجویی ها منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد.

حمیدرضا در اعترافاتش گفت : سه شنبه هفته گذشته زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شد و من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و نمی دانم چه کسی او را به قتل رسانده است.

سرهنگ کاراگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی با اعلام این خبر گفت : پسر همسر مقتول در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات از وی ادامه دارد .

حمید صفت خواننده سبک رپ  که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ”  و ساخت کی موزیک ویدیو است آهنگ به شهرت رسید.

خواننده رپ اعتراف کرد

مرکز اطلاع رسانی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد : خواننده رپ معروف در ساعت ۲۰:۱۵ روز جاری به ارتکاب جنایت Crime و قتل Murder همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد .

متهم در اعترافات اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرم از کشور امریکا مبنی بر اینکه مقتول با مادرم درگیر شده ، به سرعت خودم را به خانه رساندم ؛ زمانیکه به موضوع درگیری او با مادرم اعتراض کردم با یکدیگر درگیر شدیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مجله اینترنتی سیمرغ شهر اخبار بازیگران بیوگرافی بازیگران اخبارسینمای ایران اخبار سینمای جهان اخبار تلوزیون ایران اخبار تلوزیون جهان اخبار موسیقی ایران اخبار موسیقی جهان


مجله اینترنتی سیمرغ شهر حذف
اخبار روز حذف
اخبارسینما حذف
اخبار موسیقی حذف
اخبارتلویزیون حذف
اخبار فناوری مصالب طنز وسرگرمی حذف
بیو گرافی بازیگران حذف
اخبار داغ سلبریتی های ایرانیx
بیوگرافی بازیگران سینما و تلویزیون ایرانx
فرهنگ وهنر ایران
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پر بحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan